לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

פרצי צחוק בלתי מוסברים וכרטיס מועדון


השבוע נפגשנו בעיר הקודש- דתילונית, עדיין חושב על זה ואני...

אחרי איחור אופנתי שלי וסתם איחור לא ברור של עדיין חושב על זה

קפצנו לשתות,

ישבנו על אייס קפה (והפוך על בסיס סויה..;)) בארומה,

על מנת לסגור לי חסכים כי אפעם לא הייתי שם..:) (פדיחה, אה?)

זו הייתה חוויה מלחיצה למידי...

למי שכמוני אפעם לא היה ולא יודע-

בארומה קודם מזמינים בדלפק ואז יושבים.

מה שמוכן מיד לוקחים לשולחן

ומה שלא- המצלר לוקח את השם של המזמין וכשזה מוכן מכריזים ת'שם שלו בכריזה כדי שיבוא לקחת,

דבר שיכול להיות מבהיל בהתחשב בעובדה שהמקום הוא בגדול של 2X3 ויש כריזת סטריאו..

אחרי שמאסנו במזגן, יצאנו לסיבוב בירושלים,

הרי היא עיר ה'ווירדווז'!!

על כן אני חייבת לחבריי היקרים סליחה על פרצי הצחוק הבלתי מוסברים שלי...

פשוט כל רגע עבר מוזר אחר ולא יכלתי לעמוד בזה...

העיניין הוא שרק אני זיהיתי את אותם מוזרים ונקרעתי מצחוק..

ככה שהם לא ממש הבינו מה ישלי..:))

ולסיכום-

היה ממש כיף בפסגת 'שארם א-שיח' הקטנה הזאת..:))


כרטיס מועדון-

מי המציא את הדבר הטיפשי ומעקב התורים הזה??

השבוע  מיהרתי לשיעור והייתי ממש רעבה,

אז קפצתי לחנות של אחת הרשתות הגדולות לקנות לי משו קטן לפני...

אתם מבינים שלמרות שהיה לי מוצר 1, 

והלכתי לתור של עד 10 פריטים,

חיכיתי כמעט רבע שעה בתור שיכל לקחת 5 דקות ואיחרתי לשיעור

כי הייתה לקוחה עם כרטיס מועדון שהייתה צריכה להחליט איזה מתנות לקחת??

ואפילו התור שהיה ליד ובהתחלה היה יותר ארוך רץ מהר יותר...

כרטיסי מועדון- שערוריה!!

 

שבת שלום!!:)

נכתב על ידי , 29/6/2007 16:07   בקטגוריות שמחות קטנות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלעד שליט


אני לא רוצה לומר שהממשלה לא עושה מספיק,

כמו ששמעתי מישו אומר-

"אם זה היה קורה לבו שלי, הייתי משתגע. אבל חייבים להבין שיש גם שיקולים של בטחון המדינה"

הלוואי שזה היה יותר פשוט ולא היו חוטפים אותו ואת אהוד גולדווסר ואלדד רגב....

לא רוצה שלום עם החיות האלה! רוצה שיניחו לנו לנפשנו!

מי אני שיחליט, אבל 250 נשים וילדים עבור גלעד, נשמע טוב ולא מזיק יותר מידי.....

למרות שאלה השהידונים, גדולים יהיו....

הקלטת הזאת פשוט גרמה לי לבכות, שומעים בקול שלו שהוא כ"כ שבור...

תחשבו מזה לחיות שנה שלימה מבודד ונתון ל'חסדי' החיות האלה.....

אמנם זה לקח הרבה זמן, אבל אפילו על הגופות של שלושת החיילים שנחטפו בהר דב נתנו מלא אסירים....

עבור אלחנן טננבאום! שהוא אפילו לא היה חייל בזמן החטיפה!

גלעד הוא רכוש צה"ל, והמדינה חייבת לדאוג לו ב(כמעט) כל מחיר!!

 

משפחת שליט!

כולנו איתכם ולא שחכנו! ולא רק כי זה יום השנה!

כי הוא במחשבותינו וליבנו כבר במשך כל השנה הכואבת הזאת...

הלוואי ויחזור כבר בשלום הביתה, כולנו מחכים.

נכתב על ידי , 26/6/2007 18:45   בקטגוריות שגרע  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)