לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

be sexy, be true, be wild, BE YOU


lifes to short to wory about stupid shit

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 195685216 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

סתם התקופה האחרונה..


התקופה האחרונה שעוברת עלינו, על תושבי הדרום..

לא הכי קלה. אני לא מתלוננת, אני רק מקווה שכל הלחימה הזאת תניב משהו חיובי,

ולא תסתיים בהפסקת אש.. זה מלחיץ לשמוע את ההאזעקות, ובכלל מלחיץ לשמוע שזה פגע בשכונה שלך,

או בשכונה של חבר או משפחה. אבל מה? אין מה לעשות.. אסור לתת לזה לגרום לנו לפחד.. זה מה שעזה רוצה, לא לא ולא.

אני מנסה להישאר כמה שיותר בשיגרה הרגילה..שהיא לא ממש רגילה חח אבל מנסים. נאא, יהיה טוב, 8888888%

תושבי הדרום!! תהיו חזקים אנחנו אוכלים אותם בלי מלח!

 

לפני שבועיים היה לי טיול שנתי לשבוע,טיול "בראשית". היה...באמת מדהים.

היה מרגש, היה כייף, היה שמח, ומגבש..

אני לא יתחיל לספר כל יום, כי זה באמת יחפור, רק שביום השני של הטיול.. בשיחת סיום של היום,

ילדים באים בהיסטריה וצועקים :"פגע בבאר שבע, פגע בבאר שבע" הלב שלי כמעט יצא החוצה מרוב לחץ..

ישר חשבתי על המשפחה, על רוני, על כולם, מה קורה איתם, הם בסדר?לא יכלתי לחשוב..

בחיים לא האמנתי שזה יגיע אלינו, בחיים..היה מטורף, ילדים בוכים,כולם בלחץ..לא יודעים מה לעשות..

יום למחרת.. פגע גראד במקיף שלי, זה היה באמת שוק.. לראות אותו בחדשות.. לדעת שבו פגע,בו!

טירוף אחד ענק!!

מה שכן,הדבר היחיד שזה הועיל..שבזכות זה.. הכיתה שלי כ"כ התגבשה.. כל אחד תמך בשני,עודד,חיבק..

למרות כל מה שקרה, והתחושה המתמידה של הפחד שאנחנו בטיול וכל המשפחה והחברים בב"ש בסכנה מתמדת,

המשכנו את הטיול, כמו גדולים.. ביחד יותר מתמיד.. היה חוויה שאני בחיים לא אשכח.היה מאתגר, היה מצחיק, היה הכל חח

י"א4 מקיף א', ב"ש.. אתם גדולים. תודה על מסע מדהים! ואני שמחה שאתם הכיתה שלי.ואני יודעת שאנחנו הכיתה שהכי התגבשה,

הכיתה שהיו בה הכי צחוקים והנאה.היו כאלה שרצו לחזור הביתה, וחשבו להחזיר אותנו הביתה..אבל הוחלט שלא בסופו של דבר.

ובסוף הטיול,לאף אחד לא הייתה מילה רעה לומר על הטיול, ואלה שרצו לחזור.. נראה לי שמחו שלא החזירו אותם.

 

לנושא אחר :)

אתמול.. היה לי ולרוני 8 חודשים!1\11

אח, אין לי מילים, פשוט אין! אני מטורפת עלייך!!!

אין לך מושג כמה התגעגעתי אלייך בטיול.. וכמה הייתי זקוקה לך שם..

אני רק מודה לך על התקופה הכי טובה בחיים שלי. תקופה שרק תגדל ותתעצם ותכלול חוויות

מדהימות יחד. אני יאחל לנו שנמשיך לעבור הכל כולל הכל ביחד, כמו עכשיו..

וש..תמשיך לסבול אותי:P אני אוהבת אותך כ"כ.כ"כ.כ"כ..

ותקלוט כבר, אין כמוך, אתה כלכך מיוחד..כלכך מדהים, ואתה שלי מוחעחעחע זדיינו *חיוך שטני*

ותזכור, לא משנה מה קורה.. אני תמיד פה בשבילך! ושבחיים שום דבר לא יסיר ממך את החיוך המושלם שיש לך..

I LOVE FOR EVER AND EVER


חריטה על עץ.sigi+rony

 

מסורת הבלוג:

מסרונים אחרונים:

- ספירו'ש אחותי הקטנה ב4 ימים XD חולה עלייך! ובי סטרונג סיס, אני איתך..

- בנות יא'4, אין עליכן :P

- אריק זאבי שולט חחחחח(המבין יבין)

- יהיה טוב אנשים!!!!!! על תדאגו כ"כ.. הדאגה? רק מחמירה!

משהו שהמדריך בטיול אמר לנו:"גם עם מפחדים,עדיף לתמוך באחרים מאשר להיסגר בעצמך ולפחד לבד,

כשאתה מעודד אחרים, ככה אתה עוזר גם לעצמך" חכם חח :)

 

סתם כמה תמונות שלי מהטיול:

יש מלאמלאמלא! נעלה עוד כמה ימים.. אין לי כוח עכשיו.. חח אני בן אדם עצלן :P
 

 


 

רונצי אני אוהבת אותך סו סו סו סו מאצצצצצצצצצצ' נסיך שקסי שלי :P

 

שיהיה לכם ערב מעולה ושקט :)

נכתב על ידי , 12/1/2009 18:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/7/2009 09:58
 





13,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסייג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סייג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)