לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Keep it simple, yet colorful.

Avatarכינוי:  רותמייי (:

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

מעגל החיים


לסדר את החדר, להוציא את כל תכולת המגירות.

לפתוח מכתבים ישנים, לקרוא, למיין - לזרוק, לשמור.

אני חושבת שעברו כמעט שלוש שנים מאז הפעם האחרונה שבה סידרתי את המגירות האלו.

פתאום, לצד אישור דרגת סג"מ, שוכב לו (קצת מאובק), אישור דרגת רב"ט.

תעודת הבגרות עוד מבצבצת, שקטה מבפנים. אני מעיפה מבט, הספקתי כבר לשכוח את רוב הציונים.

יש יומנים, עם מחשבות של ילדות בנות 15, 16 ו-17, קצת זרות לי, קצת מוכרות.

ברכות יום הולדת מאנשים שלא ראיתי ימים, חודשים, שנים... זה די עצוב, אני חושבת.

 

ומכתבים ישנים. מאהובי נעורים, ואליהם.

זה מעלה בי מיד מחשבה על האהוב האחד שנמצא בלב הים, שליבי יוצא אליו מגעגוע כבר כמה ימים.

מחר הוא חוזר, אל החיים הנפלאים שיש לנו היום.

ואני לא יכולה להפסיק לחשוב על כך שכל החיים שלי, הדחוסים לתוך ניירות מכתב מבושמים, תעודות הצטיינות וכתבות בעיתון, כלל לא מוכרים לו.

רק קצת, מסיפורים.

האם הוא היה אוהב את הילדה בת ה-15 שניבטת מבין הדפים המצהיבים?

 

אני אוספת את כל ההווה הישן שלי לתוך קופסת הזכרונות הורודה עם הסרט האדום.

מדהים אותי לחשוב שבעוד שלוש שנים גם אני הנוכחית אמצא שם את מקומי...

 

נכתב על ידי רותמייי (: , 13/12/2012 00:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האנגרית :) ב-4/1/2013 15:12
 





26,739
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמייי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמייי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)