לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lucy in the sky


Picture yourself in a boat on a river

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

ושוב ראיתי ברוש


מלים: אהוד מנור, לחן: אריאל זילבר

 

ואני ראיתי ברוש
שניצב בתוך שדה מול פני השמש
בחמסין, בקרה
אל מול פני הסערה.

על צידו נטה הברוש
לא נשבר את צמרתו הרכין עד עשב.
והנה, מול הים
קם הברוש ירוק ורם.

הנה ברוש, לבדו
מול אש ומים.
הנה ברוש, לבדו
עד השמיים.
ברוש, לבדו איתן.
לו רק ניתן ואלמד
את דרכו של עץ אחד.

ואני כמו תינוק
שנשבר ולא יכול מול פני השמש.
בחמסין, בקרה
ומול פני הסערה

הנה ברוש, לבדו
מול אש ומים.
הנה ברוש, לבדו
עד השמיים.
ברוש, לבדו איתן.
לו רק ניתן ואלמד
את דרכו של עץ אחד.

 

 

 

 

 

הנה הברושים שראיתי, וכמו תמיד הם הזקירו לי זין. (וגם את השיר)

ברוש הוא עץ פאלי, ונראה כמו זקפה משגעת.

אבל לא הכל דבש, בדידותו מכה גבהים והוא מכונס בעצמו.

מה, לא?

 

הייתי היום בראיון עבודה.

נעזוב את הראיון בצד, נתמקד בשאלה שנשאלתי (מודה שזו הפעם ה1 ששואלים אותי שאלה כזו)

 

"יש לך זכרון טוב"?

 

עניתי, כן.

 

ואז אמרתי לו: אבי, נכון? 

 

לצערי הוא לא הבין את ההומור שלי רק עשה עווית של חיוך...בוס לטעמי, היה צריך לצחוק.

 

קשה לי עם בוקים.

 

יאללה next

 

החיים האלה מאוד מבלבלים, אני כבר לא יודעת מה עדיף

לצחוק כל היום ולבכות בסוף החודש?

או לבכות כל היום ולצחוק בסוף החודש?

 

נכתב על ידי , 25/5/2008 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסעת אין עצור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסעת אין עצור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)