לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lucy in the sky


Picture yourself in a boat on a river

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

Solid as a rock


בין השאר הוא נאלץ להתמודד עם אי יציבותי הרגשי, שנובע לדעתי מאי יציבותי הרגשי.

מי אני שאשפוט את עצמי ?

מן הסתם יש לי סיבות טובות להסס באהבה...

אולי אפילו לברוח.

ה"טלה שלי" לא הכי מרוצה מהיסוסיי, והוא צודק. הוא כמו טיל בליסטי ואני כמו עגלה מקרטעת.

הוא רוצה אותי עכשיו ומיד, ואני מתאהבת בו כל פעם קצת .

 

לבסוף הוא שימח אותי כשהוא אמר לי שאני יכולה להסס כמה שאני צריכה...

נראה לי שהוא עלה עלי. נראה לי שהוא גילה שאני קצת מזה, הרבה מההוא, וגם מאוד משם 

איזה כיף שהוא יכול לחבק אותי 360 מעלות למרות כל הזוויות.

 

חבל שהוא לא לידי, בא לי לשקוע בשינה מחובקת.

 

נכתב על ידי , 31/5/2008 05:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסעת אין עצור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסעת אין עצור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)