לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lucy in the sky


Picture yourself in a boat on a river

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

יש רופא באולם?


הגיע הזמן שאסדר את הספריה שלי, לקח לי יותר מידי זמן למצוא את הספר של לואיס היי "רפא את גופך" -

(הסיבות הנפשיות למחלות פיסיות והדרך המטפיסית להתגבר עליהן)

אני חייבת להבין את הסיבה הנפשית שיצא לי טחור בתחת.

 

טחורים: סיבה נפוצה- "פחד ממגבלות זמן. כעס הממוקד בעבר. חשש להרפות. תחושת נטל".

והפתרון : דפוס מחשבה חדש - "אני משחרר את כל מה שאינו דומה לאהבה. יש זמן ומרחב לכל אשר ברצוני לעשות"

 

באמת יש מצב, וכל זה רק מטחור...

 

הלאה, לדפקט הבא, העיניים. אחרי דלקת של שבועיים קיבלתי בונוס, שעורה פנימית.

אני כבר קולטת שיש פה קטע עם העיניים, מה אומרות עיניך?

 

בוא נראה, אני פותחת את הספר און ליין.

 

"שעורה - התבוננות בחיים מבעד לעיניים כועסות, כעס על מישהו..."

 

באמת? התחלתי לחשוב על מי אני כועסת, ואם בכלל, ואז נזכרתי שזו שעורה פנימית.

 

אולי אני סתם פארנואידית, אבל אי אפשר לדעת אולי אני באמת רודפת אחרי...

 

הלכתי לבקר את המפה האסטרולגית שלי, אני קופצת אליה מידי פעם, לבירור קוסמי.

 

חזקי ואמצי ו...

 

היכוני לביאת הקשיח!

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2008 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסעת אין עצור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסעת אין עצור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)