לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lucy in the sky


Picture yourself in a boat on a river

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

מה קרה לה זאת? בטח התפגרה.


זה באמת לא יפה לא לעבור ולהגיד שלום.

ואני מניחה שזה גם מעורר תהיות...

אולי קרה לה משהו?

אולי היא בקריביים?

ו"אולי לא היו הדברים מעולם".

מחר אנחנו יחד 3 חודשים.

 

כשהתחיל הקשר והוא התעניין ב"פנינו לאן"?

עניתי לו שקודם הוא יהיה איתי 3 חודשים ואחר כך נדבר...

כמו שכתוב בשיר: "זמן הוא גם ידיד אבל לרוב אויב".

וכמו שכתוב בשיר אחר ":נעבור את הקיץ ואחר כך נראה".

3 חודשים זה זמן נאה. זה הזמן לעשות קורס חובשים. בקורס ספרתי את הימים ועכשיו הם חלפו ביעף.

אם בשלושת החודשים של קורס חובשים לומדים להציל חיים על מגוון המיתות.

אז 3 חודשים זה מספיק זמן כדי לדעת מי החי - מולי.

 

אז הנה זה הגיע, לפעמים נראה לי ששנינו חיים בקצב של כלב, כל שנה כמו שבע שנים.

הזמן רץ בינינו כמו כספית.

 

אני מאושרת שהכרתי אותו.

לא רק שהוא שרד אותי בשלושת החודשים האלה, הוא גם אכל אותי בלי מלח.

וזה מה שרציתי תמיד - להיות RARE למישהו, כמו שאני בדיוק.

וראיתי אותו בכל מיני מצבים והתרחשויות ואהבתי אותו על מה שהוא.

 

אולי עוד נתחתן.

 

הוא כבר שאל אותי אם אחרי ה"קורס חובשים", אנחנו עוברים ל"קורס פארמדיקים"?

 

מתה על ההומור שלו.

 

נכתב על ידי , 24/7/2008 22:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של help.buying.house ב-16/5/2011 15:54



6,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסעת אין עצור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסעת אין עצור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)