לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות בקצה המערה


אור אופטימיות בקצה המערה,לכל אחד חייב להיות אחד כזה,אור קטן,שיציץ אליו,בשעה של עצב,אמונה,ואופטימיות,זה מה שצריך ברגעי עצב ומשבר...

כינוי:  ##$ליטליט$##

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תקופה טובה:)


אניי מרגישה ממש כיף:)

חברה שלי סוף סוף התרחקה מהילדה הזאת,

ונהייתה חברה יותר טובה שלי...

ככה שאנחנו רבייעיה עכשיו ג"ט+ל"א+ר"ס+אני..!!!!

אני מרגישה כיף:)

שסוף סוף יש לי על מי לסמוך...

בקשר לאב"א?[הילד שהייתי "מאוהבת" בו מתחילת שנה]

כנראה שסתם לא היה לי את מי "לאהוב" אז חיפשתי את הכי חתיך ולקחתי אותו...

שמעו...הוא חתיך ויפה...אבל לפי מה שסיפרו לי עליו הוא לא בשבילי..

אבל היום גיליתי את מי אני באמת אוהבת...

נקרא לו:ע'-היום הלכנו לסרט נגד אלימות מטעם בית הספר,

אז בדיוק היינו בכניסה והחשקתי ידיים עם ר"ס..אז הוא אומר לי ליטל תביאי לי יד,

אז אני כזה לא מבינה מה!?! ומתרגשת,ואז ענת אומרת לי ,לא כדאי לך הוא לא יעזוב אותך...!

אז החזקתי בכל זאת ! ואז הוא לא עזב אותי....כמובן ש"ניסיתי"..

ואז שהגענו לאולם עזבנו ידיים והייתי הכי מאושרת..וכולם שאלו אותנו,

מה אתם חברים?!

יוו איך התרגשתי...אני כל כך אוהבת אותו...

כן הוא מה-די "שובבים" אבל לא משנה..

כי האהבה שלי כל כך גדולה וחזקה..וחוצמזה גם ההזדמנויות שלי להכיר,לדבר,ולראות

אותו הם יותר גדולות...בקיצור מצאתי את האחד...3>

בלימודים הולך ממש אחלה:)

המשפחה כנ"ל אני ואמא שלי התערבנו שאם אני מורידה 2 ק"ג עד ה-8.3 אני מקבלת יום כיף של שופינג בעזריאלי,

ואם אני עושה את זה תוך פחות זמן/מורידה יותר עד אותו תאריך

אני מקבלת בנוסף לכך גם כסף,ואני בתהליכים,ואני יודעת שאני הולכת לנצח....!-

גם אמא שלי מקווה בשבילי שאני ינצח-היא רוצה רק לטובתי:)

אחי וחברה שלו הביאו אתמול את הוופל בלגי הכי טעים שטעמתי בחיימשלי..!

שמו עליו סירוב שוקולד לבן..-טוב..!

אתם לא מבינים!!,הדבר הכי טעים בעולם!!

ייאאמ:)

ועווד מעט אני הולכת למקס ברנר פעם ראשונה,אבל למרות הכל ה2 ק"ג האלה ירדו בכל מחיר!

בקיצור תקופה ממש אחלה....

ד"א...חוצמזה...אני התחלתי להתרחק מל"ר כי לא נעים לי להיות בחברתה!

נכתב על ידי ##$ליטליט$## , 13/2/2008 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת,בחיים שלי לא הייתי שמחה כמו שהיום:)


אושר,אפרט אח"כ
נכתב על ידי ##$ליטליט$## , 1/2/2008 15:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל##$ליטליט$## אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ##$ליטליט$## ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)