לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Figure Yourself Out




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ככה זה כשישנים עם כלבים...


אוי לא אל תמחקו לי את הבלוג,

 

טוב יודעים מה אני אכתוב קצת, על הזין אם יזהוני, לפחות תדעו מה אני חושבת.

 

 

ככה: מקרה יוצא דופן אך ממש לא.

 

 

אז היה לי חבר לאחרונה במשך מספר חודשים, כבר הרגשתי שזה לא עובד ולא מזמן נפרדנו.

בצורה יפה והדדית, ובאותו ערב כמובן יומולדת לחברה יצאנו לבלות- הכרתי מישהו אחר.

מה לעשות בחורות כמוני (ואני אכן מאוד צנועה) לא נשארות לבד להרבה זמן..

הפרידה הזו גם הקפיצה את האקס,

עוד לפני זה הוא מילמל משהו על לחזור, אבל התייחסתי לזה באותה רצינות שהייתי נותנת לליצן בקרקס.

אז כן, ספרתי לו שזה נגמר עם.... לצורך העיניין נראה לו ניסים, והאקס- לצורך העניין נקרא לו - גוליבר....

גוליבר ישר קפץ.

אחרי הרבה זמן.. מה פיתאום אתה נזכר שאלתי?

תשובה שהאמת לא הופתעתי לקבל, לא סתם אנחנו כבר לא ביחד, ובחורים שמתעניינים כשאת תפוסה- מהם כדי להתרחק.

הוא ענה- לא יודע, התגעגעתי, וכשאין שום דבר טוב צריך לעצור רגע ולראות מה נמצא מתחת לאף.

במילים אחרות? לא הולך לי אז החלטתי לחזור, אבל בצורה יותר פלצנית.

תנו כבוד לבחור המון אומץ בשביל להגיד את זה, איפשהו שם מסתתרות לו אפילו הביצים.

 

אתה יודע מה? ניפגש... נראה מה אתה שווה, למרות שכפי שזכור לי לא הרבה, אחרת לא הייתי מוותרת.

סבבה, נקבע למחר, כן.... והופ הוא מבטל "צץ לי משהו"

סבבה, נקבע לפעם אחרת, כן... והופ "בסוף גם היום אני לא יכול"

עושה צחוק? ככה אתה מנסה לחזור אלי זו הדרך שלך?

בערך...

אבל אם מזכירים את המילה סקס, הוא יוצא מגדרו בשביל להגיע.

על זה אני אומרת  BITE ME

או יותר נכון- לא תודה.

והוא נעלב... אומר לי- "כמעט שלחתי אותך לקיבינימט"

 

נעלבת? לא חשבתי שזה אפשר ממתי יש לך רגשות?

אבל לשלוח אותי לקריבינימט? יש גבול.

 

שיחה בטלפון, שהלכה בצורה קשוחה, אמרתי לו- מתנהג בצורה מסריחה ומדבר לא יפה, לזה אני פשוט לא מסכימה.

הוא המשיך בשלו- נפגעתי מההודעה שלך.. (ממתי אתה ריגשי?) ואין לי חשק לדבר..

סבבה לא צריך ככה בטח שלא מדברים לבחורה שאתה מעוניין בה, היא כבר לא מעוניינת בכלל.

ניתקנו בעצבים.

 

קיללתי אותו איזה 10 דקות... מחקתי הודעות.

פיתאום הודעה ממנו:

" אמרו לי אז לשמור עלייך ולהיות איתך, ואני בחרתי בטיפשות ההפך, ומגיע לי כל החרא שאכלתי מאז.."

 

מה אני צריכה להגיד לך? אוי מסכן שלי בוא אני אשמח אותך?! מה זה אמור לכבוש אותי??? הסוג של התנצלות הזו..

" לא יודעת מה להגיד לך, אני נפגעתי"

 

"מצטער, אם הכעסתי אם העלבתי... מקווה שעם הזמן יעבור לך"

 

 

איזה יעבור לי ואיזה נעליים, עדיף לו שיתרחק ממני לזמן הקרוב אם הוא יודע מה טוב בשבילו..

 

ככה זה... כשישנים עם כלבים.... (מקבלים פרעושים).

 

 

אוף, אני משתגעת מהחרקים ארוכי הרגליים האלו, הם תמיד נמצאים פה.. תמיד!!

 

 

 

נכתב על ידי sad_eyes , 26/3/2008 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sad_eyes

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsad_eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sad_eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)