לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

ונוס.


ונוס היא לא אלת האהבה ולא אלת היופי. ונוס היא לא אלת פוריות. ונוס היא אלת החולי והפשטות. ונוס מסמלת את הקושי ואי המרחב, את חוסר הפרטיות ואת התעוזה. ונוס היא אלת החומרניות.

ונוס נולדה מהמים, ככה המיתוסים אומרים, כל כך קלאסי, כולם נועצים בה מבטים בזמן שהיא יוצאת באיטיות ובחושניות מהמים. כל כך נדוש.

 

ונוס היא אפרודיטה הרומאית. אפרודיטה היא המהות הנקבית של זאוס, מלך השמיים. אני תוהה איך זה להיקרא המהות הנקבית של זאוס, בטח מדכא ממש. אם ונוס ואפרודיטה היו מכירות, אני בטוחה שהן היו חברות ממש טובות. שתיהן נורא דומות, שתיהן חומרניות נורא, ולא מנסות להיאבק בזה. שתיהן נקראות אלות הפריון, האהבה והיופי, הן בטח נהנו מהיחס המשפיל. איזה אישה לא הייתה מוכנה שכל הגברים ישאו אליה את עיניהם בהערצה?

אני בטוחה שהן נהנו. 

תמונה:William-Adolphe Bouguereau (1825-1905) - The Birth of Venus (1879).jpg

(לידת ונוס, צויר על ידי אדולף בוגרו, 1879)

 

ריקוד האלים

ישבנים בתולים

אשכולות ענבים בשיער תלתלים

מקצבים וצלילים כוכבים שנופלים

וונוס שותה עוד כוס יין הילולים.

 

יפה, שיכורה, יחידה בעולם

יש לה נפש מורעלת בתוך גוף מושלם

צוחקת בקול פעמון שנסדק

משנים של סיגריות, לילות של מחנק,

בן תמותה לא יבין ריקוד בלי מנוחה

האלים חוגגים אבל ונוס בוכה.

(ריקוד האלים / המכשפות)

 

יכול להיות שונוס קצת שברירית. 

 

אוהבת,

טוסט.


(14:19 בני אדם יכולים להיות כל כך רעים)

למה אנשים חייבים להקשיב לי?

פתק לעצמי: לפעמים, מוטב לא להגיד את כל האמת.

"אם היית לידי, הייתי מחבק אותך, מחבק ולא עוזב".

 

הכל אדיר!


(17:36 מוזר)

למה לעזאזאל חיפשו "לדעת לעוף ביחסי מין" ומצאו את הבלוג שלי?

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 20/10/2008 11:13   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)