לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

טוב לי.


כיף לי. כיף לי וטוב לי.

אתם מכירים את תחושת האושר הזאת שמנסה לא להיבלע מרוב תחושות האחרות ואתם כאילו מרגישים שאין לכם מקום לעוד דברים להרגיש? תחושת האושר, המרחב, החופשיות. אני מרגישה כל כך חופשיה, אפילו שכשאני יושבת משועשעת בשיעור עברית טיפוסי לגמרי, אני מאושרת וחופשייה! אני חושבת שתחושת האושר תלויה לחלוטין בתחושת החופשיות, משהו מודגם לחלוטין וקצת נדוש, משהו תלותי. כשאני חושבת על זה, הפוסטים האחרונים כל כך מאושרים, מאושרים בצורה כמעט מזויפת. אני מאושרת עד כדי כך שאני משתדלת לא לשמוע חדשות רק כדי לא להתבאס, או עד כדי כך שאני כל הזמן מחבקת אנשים שגורמים לי להיות שמחה, או עד כדי כך שכשאני חושבת על מחשבות מזעזעות כמו שבת אולפנע עובר בי מן קול מרושע שעושה "מוחעחעחעחע" ואני אפילו לא מתחילה לבכות! אני מאושרת.

אני מאושרת, ושומעת בפעם המליון את כל הפסקול של סוס פרא (Spirit: Stallion of the Cimarron), באמת אלבום אדיר, שעושה אותי עוד יותר מאושרת, וחופשייה, מה שגם כל הסרט מדבר על חופשיות וזה די מתאים לי עכשיו. אז אנשים, קנו את האלבום הזה (לאלבום כזה אדיר לא מתאים להופיע ברשימת ההורדות שלכם באמיול!), היו שמחים, מאושרים וחופשיים ותכתבו פוסט מאושר.

 

אוהבת, ממש אוהבת, וגם מאושרת וחופשייה, ואוהבת,

טוסט.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 25/10/2008 18:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)