לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פרצים של תשוקה.


שעה וחצי ישבנו בחושך, היה סרט דוקומנטרי. הייתי קצת עייפה אז נשענתי עליו וחיבקתי לו את היד עם היד שלי, הוא הסתכל עלי וחייך. הוא התחיל ללטף את השיער שלי, ועבר עם האצבעות שלו על הפנים שלי, אחרי זה הוא הניח את היד שלו על הברך החשופה שלי, קצת מעל. התחלתי ללטף לו את היד למעלה, את הצד הפנימי שלה ועברתי קצת לתוך השרוול, הוא ביינתים ליטף לי את הרגל, קצת מעל הברך, את הצד הפנימי. שעה וחצי ישבנו ככה, הרגשתי כאילו רק אנחנו בו בחדר הגדול. שעה וחצי, לא רציתי שזה ייגמר. שעה וחצי. בהסעה הייתי ספסל אחד מלפניו, התמתחתי על שני מושבים כשהיד שלי משמשת לי כמשענת, הוא התחיל לשחק לי בשיער ובסוף הוא תפס לי שתי אצבעות, וככה המשכנו עד שהייתי צריכה לרדת, בלי לדבר.

אני בהיי, ואני לא רוצה שהשבוע הזה ייגמר.

 

אוהבת, טוסט.

אבל כל כך אוהבת, אוהבת!

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 19/11/2008 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)