לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הכל ממש אדיר.


קצת קשה לי לפעמים, אתם יודעים, כשהוא לא כאן, איתי. לפעמים אני חושבת שאני אסע היישר לבית שלו רק בשביל לנשק אותו. היה לנו היום סמינריון על בין תרבויות (של גשר, ממש טוב!), אמרתי דברים שאני חושבת, הבעתי דעה והיה ממש נחמד. בשעה אחת ורבע יצאנו להפסקה ו"קצת" גלשנו לשיעור, למען האמת פספסנו אותו ואפילו לא במכוון. היה כל כך נחמד, ישבנו איפה שההסעות, נשענתי לו על הרגל והוא חיבק אותי מאחורה והיידים שלו עברו על כולי. בהתחלה (כשעוד הייתה הפסקה) אביר היה איתנו והוא אמר "אולי תתחרמנו במקום אחר?" (אבל זה היה אביר, אז לא באמת נפגענו, אבל באמת שהרגתי אותו אחרי זה, במיוחד אחרי שהוא ונימרוד כל היום זרקו הערות עלינו. עם נירמוד דיברתי לפני שיעור הסטוריה והוא אמר לי, במילים אלה בדיוק: "את אוהבת אותו, הוא אוהב אותך, תהיו חברים כבר", בדיוק המורה להסטוריה הגיע אז זה היה תירוץ טוב בשבילי כדי לא לענות).

באמת שהכל אדיר! אוף, הכל כל כך טוב!

מחר אני אראה אותו ואז יהיה לי סוף שבוע שלם בלעדיו. אוף.

 

אוהבת, ממש, טוסט.

 (ישוב קטן ליד פורטלנד, איפה שכל החנויות, לפני ארבעה חודשים).

 

ואחרי עריכה:




(הורדתי מהאיכות של התמונה כדי שאוכל להעלות אותה לבלוג, באמת שהיא נראת יותר טוב).

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 26/11/2008 17:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)