לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

לפעמים אני תוהה


איפה עובר הגבול. הקו העדין שמפריד בין להיות בכל השיעורים ולהכין את כל שיעורי הבית לבין להבריז מכל השיעורים ולהתנשק איתך על הדשא. הקו העדין שמפריד בין להיות אחראית ולדאוג לעתיד שלי לבין להינות מהרגע הזה וכשהעתיד יבוא אני אחשוב עליו אז. הקו העדין שמפריד בין להיות טוסט או להיות הטוסט האחרת, הטוסט שרק רוצה להיות איתך כמה שיותר.

ישבנו היום על הדשא, המורה עצרה את הסרט הדוקומנטרי שראינו אחרי שבערך חצי שכבה נרדמה, והיא אמרה שכל מי שלא רוצה לראות את הסרט שיצא ויארגנו להם מורה מחליף, כמעט כל השכבה קמה מהכיסאות, למרות שלא היה לי נעים, גם אני יצאתי (הסרט היה ממש משעמם).

נשכבתי לו על הרגל, והוא כיסה אותי עם הקפוצ'ון שלו כי היה לי קר. היד שלו עברה לי בעדינות על החזיה שלי והוא נישק אותי במצח, אחרי זה התקרבנו עד שהשפתיים שלנו נפגשו, הרוק שלו כיסה לי את השפתיים, אני אוהבת את זה. הוא הכניס את היד שלו בזהירות לתוך החולצה שלי, העביר אותה על כולי, על הבטן והחזה שלי, הוא הכניס את היד לתוך החזיה שלי ולחשתי לו "די" והוא הוציא אותה, התנשקנו שוב.

הכל ממש אדיר!

ד"א, אנחנו ביחד, רשמית.

אוהבת, טוסט.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 1/12/2008 15:33  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)