לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

ישנתי אצלו.


"וואו", הוא אמר בלחישה, "תפסיקי לעשות את זה", "את מה?" "להסתכל עלי בצורה כזאת, אני לא עומד בזה", התנשקנו, הלשון שלו עברה לי על הלשון וגם על השפתיים, "אני אוהב אותך", הוא לחש, "גם אני", לחשתי. הייתי בבית שלו, הוא שם תקליט של פינק פלויד ואחרי זה של קווין בפטיפון של אבא שלו, הדליק את התנור ועמעם את האור, היה נהדר. הכנסתי לו יד לחולצה, ועברתי על הגב שלו, אחרי זה על הבטן והחזה שלו ונתתי לו נשיקה בצוואר. נרדמנו ביחד. התעוררנו בשש וחצי בבוקר, התחלנו להתנשק בתשוקה של בוקר, הכנסתי לו יד לחולצה וגם הוא הכניס לשלי, הוא עבר על החזיה שלי, "את מרשה לי?" "לא יותר מזה", עניתי, והוא הוציא את היד ולחש לי "מצטער". "אני אוהבת להרגיש אותך" אמרתי, ולקחתי לו את היד והכנסתי אותה לתוך החולצה שלי. זהו. "אתה חושב שהתקדמנו מהר מדי... היום בבוקר?" "לא יודע, זה היה כיף" "גם לי היה כיף" "כן, זה היה מהר מדי".

אני מקווה שהורים שלי לא יגלו שלא באמת ישנתי אצל קודי, חוץ מזה, הכל נהדר ואני אוהבת אותו כל כך!

 

אוהבת, הטוסט האחרת.


(יום שבת ה- 6.12.08, כל השבת וברגעים אלה, 19:08:)

וואו, כמה שאתה חסר לי.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 5/12/2008 11:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)