לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

הכי מפחיד אותי


הכי מפחיד אותי לחשוב שקשר שלי נכשל. קשר שעבדתי עליו והתאמצתי בשבילו יותר משהייתי מוכנה להתאמץ בשביל קשר עם כל אחד אחר. וואו, כמה שהתאמצתי בשבילו.

באיזשהו שלב הפסקתי לעבוד בשבילו. אני לא יכולה להצביע על הזמנים המדויקים, אבל באיזשהו שלב הפסקתי, ורק נותר לי הפחד להשאר לבד. אז הפחד התניע את זה עוד כמה חודשים, מצד שנינו, ואפילו הוא הצליח להחזיר אותנו להיות ביחד אחרי שנפרדנו. מאז שאני בת 12 אני שומעת אנשים מכל מקום מורים לי 'ללכת עם הלב'. הלב שלי קורא לי לחזור והראש שלי קורא לי לא. הגוף שלי גם קורא לי לחזור. ואז אני תוהה מתי באמת התחלתי להאמין שצריך ללכת עם הלב, כאילו, לא יודעת מה איתכם, אבל הלב שלי לא תמיד יודע מה נכון בשבילי.

הלב שלי קורא לי לנסות לחדש את הקשר, לעשות מאמצים כדי לחזור, להשתנות, לפתות את הבן אדם כדי שירצה להיות שלי שוב (לא משנה כמה המאמצים לא יצליחו). והמוח, המוח יודע שהכל אמור להיות הרבה יותר טוב כשנמצאים בקשר. אני לא אמורה לחכות לרגע שהבן אדם שאני איתו בזוגיות יפסיק לחבק אותי כדי שאצליח לנשום וכדי ללכת כבר למחשב, אני לא אמורה להיות מתוסכלת בחלקים כל כך גדולים בקשר, אני לא אמורה להרגיש כזאת הקלה כשאני מבקשת מהבן אדם שאני אוהבת לעשות הפסקה, ולעזאזאל, אני לא אמורה לרצות הפסקה ברגעים שהאדם הזה הכי צריך אותי.

נימרוד אמר לי ברגעים הגוססים האחרונים של הקשר שלנו ש"לתת זה לפעמים סבל". ואז רציתי שזה יהיה נכון, כדי שזה לא חס וחלילה יגיד משהו על הקשר שלנו, אז האמנתי לו. אני לא מאמינה שלתת זה סבל. אני זוכרת את התקופות הטובות של הקשר שלנו, שכל כך אהבנו לתת, יכולתי כולי להיות גוש נתינה גדול, ללא תחושת שלמות גדולה מזו. ואני זוכרת כשהוא היה ככה גם.

קשר זוגי אמור להעצים, לתת תחושת ביטחון, להסב אושר ולהגדיל את תחושת האהבה של בני הזוג. נימרוד אמר לי שהוא מחפש קשר שירגיש לו נכון, שיהיה לו טבעי. ובאותו זמן אמרתי לו (כשניסיתי להציל עוד קצת מהאנחנו) שתמיד יהיו לו ספקות, ואף פעם זה לא יבוא בצורה טבעית, כי ככה זה שההתאהבות נגמרת, וההתלהבות דועכת. אבל עכשיו, במרחק כמה שבועות מהזמנים שאמרתי לו את זה, אני מבינה שזאת השטות הכי גדולה שאמרתי. אני רואה כל כך הרבה זוגות מסביבי, ואני ממש לא משלה את עצמי שהכל נהדר תמיד, אבל אני כן בטוחה שלא אמורים להרגיש כמו שאנחנו הרגשנו בקשר הזה.

אז כן, הלב מתחנן ממני לעוד קצת זמן. אבל אני, אני מספיק אני כדי להקשיב, לפחות הפעם, לראש שלי.

במקום אחר ובזמן אחר, זה היה עובד בינינו. בעיקר בזמן אחר. אני מסתכלת על ההודעות שלנו ובטוחה יותר ויותר שאהבה כמו שהרגשנו לא יכולה פשוט להיעלם. כן, אני מזכירה לעצמי כל פעם מחדש שהביטחון שאני מחפשת, הוא ביטחון שאף אחד, גם לא אני, לא יכול להבטיח לי, במיוחד כשזה נוגע לעתיד. לכן, אני לא משלה את עצמי שנחזור. אני גם לא מנסה לשכנע את עצמי שאין סיכוי שזה יקרה, כי אני יודעת שיש סיכוי. אבל אני, אני ממשיכה הלאה. בדרך הארוכה להפליא של לשכוח את הבן אדם שנהגתי לאהוב כמו שלא אהבתי בן אדם מעולם, בן אדם רגיש, אכפתי, חכם, מצחיק, שכל שוני בינינו רק גרם לי לאהוב אותו יותר, שהחיפוש שלו אחר האמת שלו כבש אותי כל פעם מחדש, שהעיניים שלו הממו אותי כל פעם מחדש, שהשפתיים שלו חרמנו אותי כל פעם מחדש ושרציתי שיהיה איתי, לידי ובתוכי בכל רגע נתון. והפרידה הזאת היא חלק ממנו, ובגלל זה אני מעריכה אותו כל כך בגללה.

הקשר הזה, שהייתי בתוכו יותר משנתיים גילה לי כמה מעורער כל העולם שניסיתי לייצב במשך 19 שנים ועזר לי למצוא את האיזון שלי. האיזון, הבגרות והעצמאיות. מי ידע שכל כך קשה למצוא שפיות בעולם הזה?

עשיתי את הצעדים הראשונים, שהם הכי קשים לדעתי, ועכשיו, עכשיו זה הסתגלות. הסתגלות לעולם חדש שנכנסתי אליו בכוחות מחודשים. עולם חדש שמוכן לקבל את כל מה שיש לי להעניק לו, וגם, בשלב כלשהו, אני בטוחה, גם גבר חדש, שירצה אותי יותר ממה שהוא רצה כל דבר בחיים.

 

תוסת

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 8/10/2012 19:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)