לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

וזאת מן הבדיחה שלנו


וזאת מן הבדיחה שלנו במיטה, "בלי רגשות!" עם אצבע מופנת בתנועה של איום, ושנינו צוחקים. הוא שאל אותי אם יש לי בעיה עם החוסר במחויבות של הקשר הלא מוגדר והלא מחייב שלנו. אמרתי לו שתמיד תפשתי את עצמי כבן אדם מונוגמי, אז זה שינוי מרענן. "ועם הרגשות?" הוא שאל. גיחכתי קצת ואמרתי "אל תדאג". הוא שאל "מה, את איזה רובוט שסופר-קשה לו להתאהב?" והוא לא יודע כמה שאני לא, כמה שיש בי יכולות עצומות להעניק אהבה. אמרתי רק שאני אחרי קשר ארוך, שמבחינה רגשית עדיין לא התגברתי עליו לחלוטין.


וכשאני שואלת את חברות שלי "איך הוא יכול לצאת עם מישהי?! עברו פאקינג שלושה שבועות" והן עונות לי "אבל את שוכבת עם מישהו!", וזה בכלל לא אותו דבר. הקפ"ס אומר שזה הדבר הכי טבעי בעולם, שלכל אחד לוקח זמן אחר להתגבר על רגשות. ואני, בגלל שאני בן אדם כזה אוהב ומדהים, בגלל כל מה שעושה אותי אני, באופן טבעי, לוקח לי יותר זמן.


היה לי שבוע כזה מדהים בבסיס, וכשאני מנסה להזכר מתי הצלחתי ליהנות מסתם לשבת עם חברות במשך שעות, לפלרטט עם גברים, לצייר, לכתוב, סתם לחשוב עם עצמי, אני מגלה שעברו לא פחות ולא יותר משנים. וחברות שלי אומרות לי "וואו, בחיים לא ראינו אותך כל כך קורנת", ואני כזה "אתן לא מבינות איזה כיף זה לקום בבוקר עם תחושת שחרור ועצמאות כזו עצומה". תחושת השחרור הזו, שיש לי רק את עצמי וזה נהדר ומדהים וטוב כל כך.


שכחתי כמה כיף זה להיות מאושרת, ושהאושר שלי לא תלוי באם נימרוד אמר לי שהוא אוהב אותי או שהוא התייחס אלי מגעיל היום, פשוט להיות מאושרת כי אני כל כך אוהבת את המצב שאני נמצאת בו היום. וכן, בין כל השאר יש קצת את הגעגועים והאהבה ואת זה שאין מישהו שיענה לי לשיחה בכל דקה ביום. אבל וואו, כשרבתי עם אבא שלי והייתי בחדר וגיליתי שסוף סוף יש לי הזדמנות להוכיח לעצמי שאני יכולה להתמודד עם זה לבד, ופשוט שכבתי במיטה על הגב עם רגליים וידיים פסוקות, וניתחתי את המצב, מה קורה עכשיו ומה האפשרויות שלי. לא בכיתי כי לא הרגשתי צורך למרות שכל המצב היה מאוד מעיק רגשית. והייתי כל כך גאה בעצמי שפשוט שמחתי!


ואני כל כך אוהבת שהוא נוגע שונה ממה שהכרתי בשנתיים האחרונות. אחרי הפעם הראשונה שלנו תכננתי לחתוך את זה, ובסוף נתתי לסקס איתו עוד הזדמנות אחרי שהוא התקשר אלי והתנצל על הפעם הקודמת. והתחננתי ממנו שיפסיק לגחך בסקס, והוא הפסיק. כמה קל ופשוט זה היה. כמה זמן לא היה לי קל ופשוט. ואז עלתה לי המחשבה שאולי זה אמור להיות קל ופשוט. אחרי הפעם הראשונה ולפני הסיבוב השני שכבנו ביחד על המיטה ודיברנו. "ספר לי משהו עליך, אני רוצה להכיר את הבן אדם שאני שוכבת איתו". והוא אומר לי כמה דברים ומנשק אותי ואומר לי שאני מצחיקה אותו. ואז שוב הבדיחה שלנו: "בלי רגשות!", אצבע מאיימת, ואנחנו צוחקים. כיף לי איתו, כיף וקל ופשוט, כמו שאמור להיות.


 


המון אהבה,


תוסת

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 20/10/2012 10:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)