לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

איפשהו בשנות ההתבגרות שלי


איפשהו בשנות ההתבגרות שלי הייתה לי המחשבה שאני נורא רוצה לעשות שינוי, להביא משהו ממני, שאני מאמינה בו בלב שלם וחיה אותו, ולהראות אותו לעולם. ומתישהו כמה שנים לאחר מכן, בסביבות גיל 17, באופן כמעט ולא מפתיע סביב הכניסה שלי לקשר עם נימרוד, החלטתי שזה כבר לא מעניין אותי. וזה באמת לא עניין אותי, הכרזתי בקול מספר פעמים שאני שטחית לחלוטין, וכל דבר שהוא לא החברות שלי, הבגדים שלי ונימרוד, פשוט, לא מעניין אותי. ואני מקצינה את זה, רק שיהיה ברור, זה גם היה נורא שקר בזמנו כי חשבתי שלהיות שטחית זה נורא מגניב.

ואיפשהו לאחרונה מצאתי את עצמי משתפת קישור של שיר ביוטיוב, כמה פשוט מצידי וכמה משמעותי. ולאט לאט, נזכרתי בכל מיני חלומות שהיו לי שנטשתי, ויחד עם המחשבה הזאת בניתי לי קולאז' של תמונות על קרש מעץ וכתבתי שם באותיות ברורות ומודגשות "love rescue me", שהוא שמו שיר שאני מאוד אוהבת שחלק מפרויקט Playing For Change.

 

וכשאני ויעלה ישבנו ביחד בשמירה שלה ואיפשהו שם היא אמרה לי כמה היא גאה בי על איך שהתמודדתי עם הפרידה הזאת. יעלה, הבן אדם הכי אכפתי והכי כנה שהכרתי, ששנאה את מערכת היחסים שהייתי בה, שחשבה שהיא לוקחת ממני כל כך הרבה כוחות נפשיים שזה כבר לא שווה את זה, וגם אמרה לי את זה בהמון הזדמנויות. ואז הייתי חירשת לכל ביקורת בונה, ולכן אמרתי לעצמי שהיא מקנאה. כמה שזה לא נכון, וכמה שהייתי שמחה כשהיא אמרה לי את זה. וסיפרתי לה כדרך אגב, אני מתגעגעת אליו, והיא הנהנה ואמרה שזה הדבר הכי מובן מאליו. ואז הטון הרגיל שלה חזר, "ואם את מעזה להתקשר אליו אני פשוט ארצח אותך!", צחקתי ואמרתי, "לא, לא, לא, זה ממש לא ככה. זה לא געגועים של לבכות ולייסר את עצמי ולעצור את עצמי מלהתקשר אליו. אלה געגועים של.. של להזכר ברגעים שלנו ביחד ולחייך, פשוט לחייך".

 

אז זאת אני היום,

תוסת

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 24/11/2012 18:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)