לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

קצת על מאבק הרציונליות-אמוציונליות שלי


במאבק הרציונליות-אמוצינליות שלי תמיד הייתי. כלומר, יותר נכון להגיד שתמיד הייתי הבן אדם הכי אמוציונלי בעולם ותמיד רציתי להיות פחות. תמיד הייתי בן אדם ש"רוצה-רוצה-רוצה". אני רוצה-רוצה-רוצה לבכות, לצחוק, להתעצבן, לאכול, לרוץ עד אפיסת כוחות, להתאוורר, לברוח. תמיד, רוצה-רוצה-רוצה. ואיפשהו אחרי הפרידה מנימרוד, החלטתי שזה הזמן שלי לנצח במאבק הזה. ואיפשהו בפוסט הראשון אחרי הפרידה ניסחתי איזה משפט ש"הלב שלי לא תמיד יודע מה נכון בשבילי". וכשפיתחתי את הרעיון הזה, הבנתי שגם אם אני רוצה-רוצה-רוצה, לפעמים הרצון שלי מנוגד לא רק לדברים שהראש שלי מנסה להגיד לי, לרציונליות, אלא גם לכל הגיון בריא, ממש ככה.

ולאט לאט, אני מבינה שהבן אדם שאני שואפת להיות, הופך להיות אני. וכמה שזה עושה אותי מאושרת. איפשהו במנוחה שלי בין הצבא, העבודה והדרך לרשיון, אני מגלה שטוב לי, וכשטוב באמת, אני רוצה לחלוק את זה עם האנשים שישמחו איתי גם. ולכן בתוך המאבק הזה שלי, אני מגלה שיש לי את האנשים שלי, שיעשו לי טוב באמת, ונימרוד, לפחות כרגע, הוא לא אחד מהם.

 

 

תוסת

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 30/11/2012 21:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)