לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מוקי חולה=[


הוא לא אוכל..

היום נתתי לו יוגורט והוא אכל..

הלכנו לוטירנר, והוא לא ידע מה הבעיה של מוק,

הוא הזריק לו זריקה לשיפור תיאבון ומצבי רוח, נתן לו כדור לתולעים ואמר שאם זה לא יעזור נבוא בעוד שלושה ימים ונלך לעשות בדיקת מעבדה, הוא יצלם לו את הכבד והקיבה..

אני ממש דואגת..=[

עצוב לי..

טוב..

רק רציתי להגיד שנרשמתי להליכות של כללית

ושיכנעתי את מור..

פיתחתי את התמונות..יצאו מהממות ומצחיקותXD

בסוף מה קרה?!

פיספסנו את ההליכה, איחרנו והם המשיכו בלעדינו..

עשינו הליכה לבד והגעתי למסקנה..:

אני צריכה נעלי ספורט  נורמליות!!

האולסטאר הרסו לי ת'צורה..

 

טוב..אין לי כוח להמשיך..

ביום ראשון יש סמינריון באולפנא..

אני מזה מחכה...!

לא לסמינריות - לראות את כולם..

חח האמת שלא את כולם..

רק את גילה ושיל"ת..^^

אבל בשבילהם אני מוכנה לסבול בסמינריון של 9 שעות...

9

:X

אמאאאא

 

******עריכה:*******

בסוף התברר שמוקי לא חולה אלא שהוא פשוט לא אוכל את האוכל המסוים הזה..אמא הלכה לקנות לו אחד חדש...

 

טוב חפיף^^

זזתי

מוקי מוסר לכם ד"שD:

בעייביי...

-טוסט-

 

 

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 19/7/2007 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)