לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007


טוב אז יש עיצוב חדש, כפי שאתם רואים..אני הכנתיD::

החופש ביינתים נחמט שכזה..

בבוקרים אני משתעממת אבל אחר הצהריים אני נהנת..

התחלתי לעשות הליכות [אני, מוקי, ומור]

יש לי פסים לבניםXD

משהו בין שעה לשעתיים כל יום לא כולל שישישבת..

זה נותן לי מלא מרץ ואני מזה נהנתD:

אתמול היה סמינריון, לא הרגשתי כל כך טוב אבל בכל זאת הלכתי..

ראיתי את גילהD:::

היה מזה כיף^^

נהנתי והיה סטלה [אפילו השיחות, נראלי שזאת הייתה השיחה הכי מצחיקה שהייתה לי..XD אני ובתיה שיחקנו את משחק התנועות וצחקנו מלא, כולם הסתכלו עלינו]

חח פתאום הרב אמר "כל הכבוד לבנות שהגיעו לפה למרות שזה לא היה חובה" אני ובתיה קיבלנו שבץ..

בשבת היה מזה כיף..

נהנתיD:

הלכתי למור וקראנו ראש אחד [כהרגלנו בשבתות], צחקנו, ודיברנו מלא..

הפנימיה מתחילה להיות קרובה כל כך..

מצד אחד אני רוצה קצת חופש, קצת השתחררות,

ומצד שני - למירון?!?!

יהיה לי משעמם ואני מתכוננת לזה שכל יום אני אלך לישון על מיטות לא נוחות בשלוש לפנות בוקר..

טוב עכשיו ביאסתי את עצמיP:

אני חייבתתת לקנות בגדים..P:

[חח איזה יציאה]

ביום רביעי יכול להיות אני הולכת עם קודו להארי פוטר, אבל זה לא בטוח כי הורים שלי רוצים שאני אבוא איתם..

בשבת בלילה סיימתי לקרוא את "מארלי ואני" [בפעם המיליון] קראתי בערך 3 שעות..מעשר עד אחד..

בכיתי כל כך הרבה..

זה נראלי הספר היחידי שבכיתי בו כל כך הרבה, אע..בעצם בכיתי גם בהארי פוטר שסיריוס ודמבלדור מתו.

אבל בספר "מארלי ואני" בכיתי ממשממש..

ספר מומלץ לכולם..

לקנותלקנותלקנות!

הספר הכי יפה שקראתי אי פעם=]

טוב, וואייי, חפרתיP:

 

באלי לעשות שאלון [כהה התמכרתי]

טוב אין לי כוח בעצםP:

ואני זזתי^^

אוהפתותכם אנשיםD:

-טוסטי+צ'אק בלי קרם שיער והוא חלקO:-

ביי^^

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 23/7/2007 11:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)