לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

שאלון ארווווךךךךD:


מה?? שטפתי כלים, הוצאתי כביסה, קיפלתי כביסה, תליתי כביסה, הוצאתי את מוקי במקום אוריאל..

מותר לי קצתD:

 

 

את:

שעת התחלה:12:09

שם: טוסט גיל : 14

תאריך לידה: 03.05.1993

עיר: חיריה...סליחה..צפתX:

איפה עוד גרת? צפת?

כינוי: טוסטי טוסט אווז הבייתיXD

בית ספר: א(ע"ר)...[XD אולפנת בני עקיבא מירון]

כיתה: עולה ל-ט^^

מזל: שורשורוןD:

גובה: 1.62

צבע שיער: חום עם גוונים בלונדיניים

אורך שיער: ארוך..שאני מתה כבר לגזורD:

תכונה טובה: אופטימית^^

תכונה רעה: קנאית...נוראאא..!

חולשה: שוקו

אובססיות: מוזיקה, מוקי, קודיקוסון (^^) ודברי חלב למינהם

פאדיחה: XD הייתי בטוחה שהמורה יצאה מהכיתה וצעקתי "יאאאאאא אני לא סובלת ת'מורה החרא הזאת" ואז גיליתי שהיא עדיין בכיתה...חח למזלי היא לא שמעה [או שהיא עשתה את עצמה?!0.0] אבל כל הכיתה הסתכלה עליX:

כאב: אעע...שמרביצים לי?O_ם

משאלה: להתנדב בתנו לחיות לחיות..

זיכרון רע: אעע...לאיודעתO_ם

זיכרון טוב: הרבהD::: חוויות..^^

זיכרון הילדות הכי חזק שלך: XD שבמעון הגננת הכריחה אותי לאכול מרק אפונה, ולא רציתי [כבר אז שנאתי ירקותXD] ואז היא לא נתנה לי לצאת בהפסקה, בסוף היא נתנה לי לצאת ואיזה ילד צחק עלי והעיף עלי חול...

געגוע: מממ...האמת היא שלא עולה לי משו עכשיו..

פחד: למות

אתה לעולם לא רוצה לשמוע שוב: "אני שונאת אותך"

קמע [אם יש]: מוקיD:

חיית מחמד [אם יש]: כלב, חתול...מוקי, ציצהD:::::

המעשה הכי נועז שעשית: ממ...ווואוווו...לא נראלי שעשיתי אי פעם משו נועז..נראלי שזה היה כשקניתי מכנס וחולצה ב240 שקל

המעשה הכי טיפשי שעשית: ממ...לאיודעת

 

X:

פריט לבוש מועדף: הדגמ"ח שלי

ההמצאה של כל הזמנים: פלאפון^^

עונה מועדפת? קיייץץ

מאמין בגורל? לא

אתה מאמין באלוהים? כה..

מצליח בבית ספר? בערך..כה..

איזה שפות אתה מדבר? עברית ,ולומדת אנגלית

אוהב ספורט? הליכה, ריצה, שחייה...אע..וטניסD:

איפה נולדת? ביתחולים זיו   X:

רגיש לדיגדוגים? כן P:

מה הכינוי שלך ברשת ומה הסיפור שמאחוריו? טוסטי טוסט...אע...תשאלו את קודי..

יש לך כינויים נוספים באינטרנט? כה...טוסטP:

למה אתה הכי מתנגד? כשכופים עלי משהו

מה תרצה להיות כשתהיה גדול? ממ..פעם חשבתי שאני רוצה להיות וטרינר, אבל אז חשבתי שאני לא יהיה מסוגלת להכאיב להם..אז נראלי שאני אהיה מאלפת כלביםD: [או משו עם יותר כסףP:]

איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך? היו הרבה...S:

מה הדבר הכי מביך שקרה לך? רשמתי כבר בפדיחה..

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? היו הרבהD:

מה הדבר הכי חשוב לך? החייםD:

אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שם אותם? O_ם

יש לך גשר? היה=]

יש לך משקפיים\עדשות מגע? לע

מה דעתך על הרכבת? ממ...היא חמודה..? אתם יודעים שאפעם לא נסעתי ברכבתX:

*בלעעע בא לי ריגושים בחייםD::: בא לי להסתכן...*  

זה או זה:

גלידה- בכוס או בוופל? איכסע גלידה

שקיעה או זריחה? זריחה

ביינד דייט- בעד או נגד? מה זה?

ג´ינס או סתם מכנס? לא אכפת לי כל כך0.0

בזבזן או חסכן? בזבזן, אבל התחלתי לחסוך

מלפפון או עגבניה? איכסע ירקות

קור או חום? חווווםםם^^

לישון או לקום? לקוםD:

חוף או הרים? חוף

קרמבו- וניל או שוקו? וניל..

חולצה מכופתרת או רגילה? לפי המצברוח

אייסיקיו או מסנג’ר? מסן...הכי טוב^^

סקעת או מויאל? איכסע

נינט או שירי? כנ"ל

“השיר שלנו” או “האלופה"? כנ"ל

שמש או גשם? שמשששש

מחשב או טלוויזיה? מחשב..

מים או קולה? איכסע קולה..

מקלחת או אמבטיה? אמבטיה...ים או בריכה? ים - להנות עם החברות..בריכה - לשחות..^^

מקדונלדס או בורגראנץ’? רצח

עט או עיפרון? עט

בדיחות או חידות? שתיהםD:

אדום או ירוק? O_ם את שניהם אני אוהבת...נראלי שאדום^^

תפוזים או לימונדה? לימונדה

צ’אט או פורום? פורום

עושר או אושר? אושרD:

עבודה או מבחן? עבודה..

חופש או לימודים? חופש..בתנאי שגילה ושיל"ת באות לצפתX: [אם לא אז ביצפר]

במבה או ביסלי? לאיודעת..את שניהם אני מסמפטת

לטייל בחו”ל או בארץ? ניו-יורקD:::

אנגלית או ספרדית? אנגלית

חתול או כלב? שניהםD:

קניון או ים? קניוןD:

מילון או אנציקלופדיה? ויקיפדיהD:

גבוה או נמוך? באמצע...

דניאל-שם לבת או לבן? לבן...לבת זה מכוער..

ערוץ 10 או ערוץ 22? 10 בתנאי שיחזירו את אבודים3333>

ספר או מחברת? דפדפתD:

גלידה-שוקולד או ווניל? לא עברנו את זה כבר? "איכסע גלידה"

אוטובוס או מונית? אוטובוס - יותר צחוקיםD:

כסף-בשטרות או בשקלים? שטרות..פדיחה לקנות משו עם מליון שקלים...XD

מברשת שיניים או שטיפת פה? מברשת שיניים

מוזיקה או ספרים? ממ....קשה...

גירים או לוח מחיק? לוח מחיק

פירות או ירקות? איכסע פירותירקות...

משקפיים או עדשות? משקפייםD:::

בשר או חלב? חלב

סוכרייה על מקל או טופי? לא זה ולא זה

אינטרנט או משחקי מחשב? בלוגD:

שעון מחוגים או דיגיטלי? מחוגים..יותר מיוחד..ויש יותר מגוון

סופרלנד או לונה פארק? הייתי רק בסופרלנד פעם אחד בכיתה ה' אז איןלימושג....

*תבדקו את ההודעה עם הכוכביות יותר למעלה*

יבש או רטוב? במה?

כסף או זהב? כסף..יותר פשוט^^

פרפרים או ציפורים? ציפורים

קטשופ או חרדל? קטשופ

גבינה או קוטג’? גבינה

תיק צד או תיק גב? תיק צד  

(ב-)24 השעות האחרונות

חיבקת מישהו? כה

רבת עם חבר? לא

בכית? לא

צחקת? כה

גרמת למישהו לצחוק? כן

קנית משהו? כרטיסים לקולנוע - הארי פוטר ומסדר עוף החול

הסתפרת? לא.

הרגשת טיפש? לא

דיברת עם מישהו שאתה אוהב? אמא,אבא, מוק, ציצ, אוריאל [S:], מור, בטטה, גילה..

התגעגעת למישהו? לא

הייתה לך שיחה רצינית? לא XD    

האם אי פעם…

השתמשת בסמים? לא

אכלת קופסא שלמה של אוריאו? בקושי שתיים אני אוכלת עד שאני רצה לצחצח שיניים

נזרקת על ידי מישהו? לא

מישהו בגד בך? לא שידוע ליXD

נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך? כל הזמן...

היית מאוהב? בחייםD:

ראית את הבית הלבן? בטלוויזיה

ראית את מגדל אייפל? בטלוויזיה

עישנת? לא..XD ["אם אתה רוצה למות יש דרכים הרבה פחות כואבות"]

שתית אלכוהול? לא...בעצם נראלי ששתיתי קצת בפסח עם היין..היה דוחה..

עישנת מריחואנה? לאאא..

שיחקת מונופול? מי לא?

ביקרת בארץ אחרת? נופ..

צבעת בספר צביעה? שהייתי קטנה 

עשית אמבטית קצף? כהD:::

טסת? לע

נסעת ברכבת? לע0.0

היתה לך תאונת דרכים? לע

רכבת על פיל? על חמור נחשב?XD

הכנת אתר אינטרנט? יותר מדי...XD

נשארת ער כל הלילה? לעעעע...

דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי? לתוך הארון, [דחפתי את כל הדברים שהיו על השולחן

שברת עצם? לא

ראית ג`רי ספרינגר? מה זה?0.0

דיברת בשיעור? השאלה היותר מתאימה היא "האם עבר שיעור ולא דיברת בו?" נו...אני בנאדם דברןXD

פחדת מהחושך? עדייןX:

היית בבית חולים(לא לצרכי ביקור)? לא

עשו לך תפרים? לא

שיקרת? בקטנה...

נעצרת על ידי המשטרה? לא

נרדמת בשיעור? נחתי...XD

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? מלחמת אוכל...^^

פגשת סלבריטי? לע X::::

עברת על החוק? הרבה.

אהבת מישהו כל כך שזה גרם לך לבכות? מוקי..

שנאת את עצמך? פעם

נשבר לך הלב? לא

שברת למישהו את הלב? לא שאני זוכרת..

רצית להרוג מישהו? כן..

נפלת מכיסא? כן XD

צבעת פעם את השיער? בפורים...עם ספריי..  

משמעות החיים

לאילו אתרים אתה גולש כשמשעמם לך? ישרא..ו-וואלה

באילו פורומים אתה קורא באופן קבוע? עיצובי אלבומים וכרטיסי ברכה, שלמות פנימית, מודעות עצמית...

מישהו מאוהב בך, ואת לא אוהבת אותה, איך זה משפיע עליך? מחמיא  XD ואחרי זה מביך

יש לך חבר? לא

כמה אחים ואחיות יש לך? 1 קרצייה

אם אחיך לא היו קרובי משפחה שלך, אלא סתם אנשים בגילך, היית מתחבר איתם? לאאא...

מה הדבר הראשון שאתה עושה ברגע שאתה קם בבוקר? עושה פיפיP:

מה הדבר האחרון שאתה עושה לפני שאתה הולך לישון? אומרת לעצמי "אני הולכת לישון, וכשאני אקום אני אזכור את כל מה שחלמתי" עד שאני נרדמת...XD אל תסתכלו עלי ככה,  זה בשביל היומן חלומות..

על מה אתה חושב בדרך כלל לפני שאתה הולך לישון? על חלומות צלולים

מה התחביבים שלך? לשמוע מוזיקה, להתנחל אצל קודי, טיולים עם מוקי, הליכות..

את מי היית לוקח לאי בודד? בדיוק אני וקודו דיברנו על זה...אני אקח אותה, אבל בגלל שהיא ומשה זה עיסקת חבילה וזה בא ביחד אז גם משה יבוא איתנו..

כשאתה נוסע למספר ימים, מהם הפריטים שלעולם לא תשכח בבית? פלאפון, דיסקים, ספר, אוכלXD

אם היית חיה, איזו חיה היית בוחר להיות? ג'ירפה...גם גבוהה, גם סלב, גם אוכלת כל היוםD::

אם היית יכול להיות מישהו אחר,מי היית? קודיD::: כי אני חולה עליה^^

מה אתה הכי אוהב את הבוקר את הצהריים או את הערב? ערב..

מה הדבר שאתה הכי רוצה לקבל? יכולת לעשות מה שאני רוצה בחיים שלי..

מהי הארוחה המועדפת עליך ביום? בוקר

אם היית מוצא להורג, מה הייתה הסעודה האחרונה שהיית מבקש? מנה ראשונה - פיצה עם קטשופ ופטריות עם בקבוק מיץ ענבים שלם של שבת...333> מנה שניה - קערה ענקיתתת עם הקורנפלקס כריות.. ולקינוח פטריות^^

מהו החפץ הכי חשוב לך? פלי^^

מתי הייתה הפעם האחרונה שתרמת מזמנך לקהילה? לא זוכרת....=[

מתי הייתה הפעם האחרונה שעזרת לזר? לא זוכרת...=[

מתי הייתה הפעם האחרונה שאמרת למישהו קרוב אליך, שאתה אוהב אותו, סתם בשביל שידע? קודי^^

מה אתה רוצה שיכתבו על המצבה שלך? היא אהבה את החייםD: [כה...עם ה-D:]    

ברגע זה ממש, עם מי אתה רוצה להיות ואיפה? עם קודי, לעשות שופינג בניו-יורק עם כרטיס אשראי ללא הגבלה..XD

אם היית יכול להחזיר את הגלגל אחורה,איזו נקודה היית משנה בהיסטוריה הכללית והאישית שלך? לאיודעתO_ם

אם היית לך אפשרות לגור במקום אחר בעולם, איזה מקום זה היה? לא יודעת...מה שבטוח שלא בצפוןX:

איך היית מתאר את עצמך [חיצנית, התנהגותית וכו´..]: תסתכלו ברשימה של "טוסט היא:"

מהן התכונות שאת הכי מעריכה בחברה הכי טובה שלך?[XD הפכתי את השאלה לנקבה...אין לי כוח להפוך את כולם]

שהיא יודעת מה לעשות בזמן הנכון ומה להגיד בזמן הנכון, שהיא מצחיקה ותומכת...כה קודי...זאת אתD:

מתי התחברת לראשונה לרשת? אע...בכיתה ד' שנכנסתי למשחקים של וואלה?0.0

היית אומר שאתה ילדותי? כה...נורא^^

מה אתה רוצה לעשות לפני המוות? להגיד לכל האנשים שאני אוהבת אותם - שאני אוהבת אותםD:

מה עדיף פריק, פאקצה או ערס או אימו? פוניאימוXD

אתה מכיר את בני גורן? XD אמא שלי מכירה את אישתו של בני גורן..

שמאלי או ימני? ביד? שמאלי

האם אתה אוכל עם הידיים? לא...עם הרגלייםXD  

האהוב עלי-

אוכל: פטריות

שתייה: מים, ומיץ ענבים של שבת...XD

מקום: הבית של קודי.. והחצר של הבית של מור...והחדר שליD:

שיעור: שיעור השלמת שעות שינה..

חג: שבועות....כל כך הרבה עוגות גבינהD::::

חודש: מאי...גם יום העצמאות שאני חולה עליו...וגם המומולדת שליD:

יום בשבוע: ראשון [תחילת שבוע חדש...D:]

צבע: אדום, ירוק

שם לבן: לא חשבתי על זה אפעם...

שם לבת: שחר, שביט, נוגה

בשר: רצח

תוספות לפיצה: פטריות

דגני בוקר: כריותD:

בדיחה: איש אחד הלך הלך הלך, אבל מה אכפת לצב, הוא לא אכל חסה....XD הבדיחה הכי קרועה והכי לא קשורה שקיימת..

ארץ: ישראל זה הביתD:

עיר: כל דבר חוץ מצפת [ומירוןS:]

חדר בבית: שליD:

סרט: ארמגדון

ספר: מארלי ואני..

מגזין: ראש אחדD:

תוכנית: ממ..אבודיםD: וממעמקים...וג'ון מארקדיה..

ריח: של חופש..^^

"רעש": החפירות של גילה^^

טעם: חמוץ

רגש: שמחה, אושר, אהבה

אתר: הבלוג שלי  

ולסיום מה השעה עכשיו? 13:16

וואוווווו שעה ושבע דקותX:

*חוק מרפי: עכשיו כל הטקסט לא ישמר* האמת שזה לא חוק מרפי זה חוק טוסטי...XD עזבו...

בקיצור...

הבנתי מהשאלון הזה ש-אני חייבת לעשות משו עם החיים שליXD

טוב...בעבייי...^^

    אוהבפת'ותכם^^

             -  טוסט...-

נ.ב היום אין צ'אק...יש קוקוD:

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 25/7/2007 12:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)