לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הרסתי יומולדת, ט"ו באב, ויום נישואים..אבל לפחות אני בריאה..P:


כן - אז מה..אז הרסתי לאמא את היומולדת, את ט"ו באב ואת יום הנישואים של הורים שלי..

זה לא כזה נורא..[נווו תגידו לי שלא...]

 

זה התחיל בשבת שהרגשתי קצת חלשה, בלילה לקחתי קל גרון..

בבוקר התעוררתי מאוחר ואמא שלי כבר הלכה לעבודה, הרגשתי לא טוב..

כאילו, ממש לא טוב.

אוריאל היה מגעיל, בזמן שהייתי מרותקת למיטה שלי הוא הלך אל חבר שלי לשעתיים, הביא לפה את חבר שלו, שיחק בפלייסטיישן, צרח, נחר ואין לי מושג מה עוד...-_-

אמא חזרה [אחרי שהיא הייתה בשוק] - מדדה לי חום והיה 39.5..

עשיתי אמבטיה כדי להוריד את החום [קפאתי מקור]..

סה"כ באותו יום נכנסתי למקלחת 3 פעמים, נראלי שברתי שיא.

החום רק עלה לי, באותו יום הלכתי לישון בסלון עם כמעט 40 מעלות [ומפוצצת תרופות]..P:

באמצע הלילה אחרי שהחום ירד לי מחום "גבוה" לחום "נמוך-ביינוני" היה לי חשק עצום לשוקו..

שתיתי...[יום למחרת היה לי חשק עצום - גם באמצע הלילה למיץ תפוחים.. - שתיתיP:]

ביום שני היה לי כל הזמן 38 ומשו, ירד ועלה.

אמא לקחה אותי לד"ר שטרן..

ויצאתי עם נתונים כאלה:

דלקת שקדים חריפה.

דלקת אוזניים חריפה.

לדלקות האלה מתלוות סימפטומים של:

חום גבוה, כאבי ראש,  סחרחורת, חולשה, לפעמים כאבי בטן, וחוסר תיאבון [מי עבד עליהם?XD]

בקיצור - הרגשתי זוועה..

במשך כל הלילה של יום שני התוצאות של צפייה של יום שלם בערוץ הילדים הראו קצה חוט - שרתי במשך כל הלילה:

"אם פתאום בא שדון או מפלצת -

ג'ון עליהם קופצת

כן

כןןןןןןןןןןןןןן

זוהי ג'וניפלצת" [או ג'וניפר - עדיין לא הצלחתי להביןP:]

[עכשיו ביחד...XD]

 

אתמול לא היה שום דבר מעניין..

אמא קנתה קורנפלקס כריות ועוד כל מיני שטויות...P:

 

עכשיו תשבו על כיסא..לא - באמת...!

הורים שלי הזמינו פיצה, ואכלתי רק חצי חתיכה כי הייתה לי בחילה.

אני?? בחילה?? פיצה?? פטריות?? קטשופ??

 

 

אוכל??

XD

 

 

היום אני מרגישה יותר טוב ויחסית -בריאה, אבל יש לי סחרחורת, ואני חייבת להתגבר..

אני לוקחת אנטיביוטיקה בכדורים..

הם פשוט ענקיים, אני חותכת אותם ל-6 חתיכות כדי שאני אצליח לבלוע אותם.

בשלב הזה כריתת שקדים נראת לי אפשרות קורצת, נורא.

הכדורים האלה הם בגודל של הכדורים הענקיים של הויטמינים כפול 5.. [עכשיו כולכם נדהמים ומנסים לחשב לכמה חתיכות הם היו חותכים]

                                                             *****

 

מי אמר שגם כשאני חולה אין קטעים מצחיקים..?!

 

יום ראשון בלילה:

אבא: מחר יש לך יומולדת..!

אמא: זה היום-_-

[XDDDD נשפכתי מצחוק]

 

מתישהו אחרי שאוריאל עזר לי מלא..

אני: אוריאל אתה האח הכי טוב בעולם!

אוריאל: תודה..

אני: בעצם לא..

אוריאל: -_- אז מי?

אני: לא יודעת, אבל אני בטוחה שיש אחים יותר טובים ממך..

[חחח, אחרי כמה זמן התחלתי להבין מה אמרתי והתפקעתי מצחוק..XD]

 

 

מתישהו:

אני: אמא, יש לך גרזן??

אמא: למה?

אני: כדי לכרות לי ת'שקדים!!

[XD]

 

בייביי...הלכתי לנסות להוציא את מוקי לטיול..

בעיייD:

אוהבתותכם מלא^^

-טוסטי טוסט אווז הבייתי & צ'אק שכרגע מבולגן לי איפשהו בשיער...

צ'או^^


                                                           

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 1/8/2007 11:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)