לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

גראנדינוןP: & ביצפר^^


ביום שני אני וקודיקוד הלכנו לגראנד^^

אפשר לקרוא לזה מסיבת סיום חופש גדולXD

אחרי שחזרתי עם אוריאל מהביצפר שלו כדי לקחת את הספרים, רצתי אל קודיD:

ביחד הלכנו לאגד, וסטרתי את הטענה של כפיר מהמכון כושר ש"אני נכנסת לכושר"

P:

היו מלא צחוקים באוטובוס ונהנתי^^

אחרי שהגענו לגראנד נכנסנו לחנות של גיטרות חשמליות [פה קודי מתחילה להזיל רירP:] ועוד כל מיני כלי נגינה, אחרי שהתלהבתי שראיתי גיטרה חשמלית ב-750 שקל, דיברנו קצת עם המנהל בחנות, הוא הציע לה איך לסדר את השרשרת של המפרט [P:] ואח"כ עבר לנגן בגיטרה חשמלית..היה מגניב^^

הלכנו לאכול [קודי אכלה משהו לא מזוההP: ואני אכלתי פיצה עם פטריות^^].

התחלנו לחפש את פול&בר [3>] אחרי שנכנסנו ולא מצאתי שם בגדים לאולפנא [יצאתי מזה מבואסתP:] ראיתי סוס צעצוע [מאלה שזזים כשמכניסים לזה כסף], החלטתי להיות ספונטנית והכנסתי 2 שקל, זה התחיל לזוז ולשיר בקול שירים של חג המולד.

XDDD זה היה מצחיק.

כל מי שהיה שם פשוט בהה בי, ילד אחד שהיה באוטו לידי רץ אל אמא שלו ושניהם ביחד בהו בי [קודי תיעדה את הכל, אל דאגהP:].

זאת היתה פדיחה! אבל היה נחמדD:

אחרי שנכנסנו למלא חנויות, ונתתי לקודי למדוד ברנואר מלא שמלות, והיא נראתה פריקצה לגמרי [הפריקית בגלל הנעלייםP:], החלטנו לחזור לפול אנד בר [יותר בכיוון של: אני גוררת את קודי, וקודי בוכה שאין שם שום דבר יפהP:], קניתי שם שתי חולצות [כל אחת 50] שיא המתוקות^^ [קודי לא אהבהP:]

אח"כ נכנסנו לזארה, צחקנו על הבגדים שם וקודי מדדה מלא נעלי עקב מזעזעות^^

בסוף קודי קנתה צמיד לרגל, והצטלמנו בתוך התא צילום הזה [יצאתי מזעזעת, אבל עדיין היה נחמדP:]

הלכנו לתחנת אוטובוס ובזאת נגמרה הרפתקאותינו [לא לפני שילד קטן שר (צרח!!) "אני מאמין" וחזר על המשפט "אווו איך הוא שרררר",

XD אני וקודי צחקנו עליו במשך מלא זמן. וקודי זרקה 2 שקל לפחP:]

 

כשחזרנו לצפת שתינו הינו מתות לפיפי, הלכנו לשירותים ציבוריים, בתחנת דלק, לשירותי גבריםXDDD [המוכר נתן את המפתח של השירותי גברים, וממש היינו חייבות לשירותים]

אחרי שחזרנו הביתה, כבר כאבה לי הבטן מרוב צחוק וזה לא קורה הרבה [שכואבת לי הבטן בגלל צחוקP:], קודי הלכה להיפגש עם משה בבית שלהם, סליחה, במגרש טניסP:.

אני אדלג על כל הקטע שרבתי עם הורים שלי והייתי קצת עם קודי ומשה..

 

אני ממש חייבת ללכת [אמאאא!] אז אני רק אגיד שהיה לי מזה כיף^^

קצת הייתי ישנונית כי הלכתי לישון מאוחרP:

אבל היה כיף^^

וציטוט [נו..תמיד חייב להיות אחד כזה^^]:

"אני מרגישה כאילו כבר סוף שנה, שנמאס לי מהלימודים ואין לי כוח לזוז, אבל בעצם רק יום ראשון ללימודים"

P:

צ'ימו^^

טוסט

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 29/8/2007 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)