לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

באתי לנקות.


לא, אף אחד לא הכריח אותי.

כן, זה קורה.

צרכים בסיסים של בן אדם הוא לכתוב בבלוג מלא בקורי עכביש ונוסטלגיותP:

קורה.

למען האמת אני חולה, בערך.

כבר לא כל כך. אני חזקה מספיק כדי להיות על המחשב.

אז מה נשמע?D:

עבר עלי כל כך הרבה. [לא באמת]

 

החיים הם כמו קופסאת ויטמין בצורת דובונים.

תאכלו אותם מהר והם יהיו טעימים.

תאכלו אותם לאט ותרגישו כאילו אתם אוכלים קקי של חמור בצורת סוכריות גומי.

תחכו הרבה זמן לפני שאתם מכניסים אותם לפה, הם יאבדו את הטעם שלהם.

תתכננו מראש מתי אתם הולכים לאכול אותם, יהרוס את הטעם באכילתם.

תשכחו לסגור את המכסה טוב, הם יתיבשו.

החיים הם לא כמו קופסאות ויטמינים בצורת דובונים.

 

כל קשר בין פוסט זה למציאות, חסר טעם לחלוטין.

 

בטיול שנתי:

אני לחברה שלי: "מסלולים בטיולים שנתים מראים המון על האופי של הבן-אדם. למשל אני, אני שקולה, נזהרת לפני כל צעד, חושבת פעמיים לפני כל דבר שאני עושה. בסדר! הבנתי, מסלולים בטיולים שנתיים לא מראים המון על האופי של הבן-אדם"

 

זה היה מצחיקXD

רעות החליטה לספור כמה פעמים אני אומרת "זה היה מצחיק"

לטענתה אני יכולה לשפוך אנשים מצחוק עד שאני אומרת "זה היה מצחיק".

אבל זה בכלל לא אשמתי, זה נפלטP:

 

לפני שהתחלתי לכתוב את הפוסט הזה, ניסיתי להיזכר בשם משתמש ובסיסמא, וכשניסיתי את הסיסמא 123456 והיא היתה שגויה, התפלאתי ואח"כ החמאתי שלא הייתי כל כך מטומטמת לסיסמא כזאת, אבל [כמעט] כל סיסמא אחרת אני לא זוכרת.

כן, גם אני חושבת שאני מטומטמת.

 

אז מה?!

אני אוהבת לחייך.

אני במצב רוח טוב רוב הזמן [משתדלת].

למרות שגם לי יש את הקטעים שלי.

חיים רגילים לגמרי, כמעט היה אפשר להגיד 'שפויים'..

נושמת, אוכלת [והרבהP:], מתלוננת על זה שאני אוכלת הרבה, ישנה, מדברת, מנתחת דברים, משווה את החיים לדברים הזוים, שומעת אנשים מתלוננים על האופי שלי, לא לוקחת ללב [לא באמתP:], אוהבת אנשים, שונאת אנשים [סדאם חוסיין, הרב קאפח וכו'], מתלהבת מנעלי בית חמודות, משתעממת, נהיית חולה מדי פעם, שוטפת כלים, תוהה על משמעות החיים, חושבת על צורת הקיבה שלי, מפנטזת על הפלא' החדש שהולך להיות לי, מתחרפנת, מציירת ציורים הזוים, מפגינה את החרשות שלי שוב ושוב כל פעם מחדש ["אבל מה הקשר קוקוס??" XDDD], תוהה אם מישו אוהב אותי [זה סתם בשביל הצומיP:], רוצה צומי, בוכה וצוחקת באותו זמן, נהנת עם חברות, מתגעגת, חולמת, ממשיכה להוריד משחקים מטומטמים מ'ביג פיש גיימס', קוראת בפעם המליון את "מארלי ואני", מתאהבת שוב בניל גיימן, קורט, שאון מורגן ויסאק סלייד המהולליםP:, שותה שוקו, נהנת, אוכלת פיצה, שומרת על הבקבוק שלי כבר חודשיים, נגמלת מסלידה מנשיקות, מתאהבת בצ'אק [הפוני החתיך], שומעת באמפי שלי, קונה מתנות לימי הולדת, בולעת ויטמינים בצורת דובונים, משווה את החיים לויטמינים בצורת דובונים, עושה צמידים לרגל במשך שעתיים וחצי [רק אחדP:], מודה לאלוהים שיש דבר כזה מסנג'ר, יוצאת לטיולים עם מוקי, מתמכרת לאמסמסים ולברקר דה קרקר, סוגדת לנוי ש'מומחית במציאת שמוליקים' [ראו עוד מעט את המדריך למטייל הלפלף] ו'ממציאת הברקר דה קרקר', ממציאה כינויים הזוים למקלות, לא החלטית בעליל, נושמת.

כן, החיים הרגילים.

 

 

המדריך למטייל הלפלף:

1. בתחילת כל טיול מצא לך "שמוליק" * , שמוליק הוא מקל, הוא חייב להיות בגובה הנוח לך, עבה [שלא יתפרק].

שמוליק יעזור לך בירידות תלולות, וסתם יהווה צחוקים בטיול.

 

* שמוליק חייב להיות זכר, שאוהב לטמון את ראשו בחול. לשמוליק יש חברה שקוראים לה "יוספה".

אצל מישו מהטיול חייבת להימצא יוספה, כדי שתוכל למצוא אותה כששמוליק יתגעגע אליה.

יוספה ושמוליק אוהבים להתנשק, אז לפחות פעמיים בטיול הם חייבים להתייחדP:

בסוף הטיול קברו את יוספה ושמוליק במקום מיוחד, עד שאחרים ימצאו אותם וישתמשו בהם, או עד שנה הבאה שבטח יביאו אתכם לאותו מקום [אם יש לכם בית ספר מטומטם] ותקחו אותם.

 

2. מצאו לכם בני זוג לטיול, הם יצטרכו לשמוח להקשיב לחפירות שלכם ולעזור לכם כאשר אתם מפגינים את ה'לפלפיות' שבכם.

בחרו אותם בקפידה.

 

3. בחיים, אבל בחיים אל תבואו עם אולסטאר למסלול, לא משנה כמה הם מרופטות, חבל לך על הנעליים האחרות, הבטחת לאמא שתשאירים אותם לחזירי הבר במידה וינסו לאכול אותך  או שסתם לא נעים לך לזרוק אותם. לא לבוא עם אולסטאר לטיול.

 

4. תהיו ראשונים, הכי כיף, הכי הרבה מנוחה, וסתם תוכל להשלות את עצמך שאתה בכושר.

 

5. מסטיקים. לשים אך ורק בתיק סודי בתיק, להעביר לאנשים בתוך סמרטוט, להבריח אותם כמו סמים. כן, מסטיקים, המצרך הכי סודי, מסוכן ונצרך שיש בטיולים.

 

6. ללכת על סלעים, אלא אם אתם רוצים להחליק כמוני במקומות הזויים ולא קשורים, למרות שזה יכול ממש להצחיק ולעלות את המורל של כולם.*

 

*אזהרה: עלול להיות מקרה של שבירת עצם הזנב.

 

7. באוטובוס, מצאו מקום נוח, ליד חברים שלך, או אפילו תתקע את התיק של איפשהו ותלך לשבת ולמחוץ אנשים למוות. זה הכי כיףD:

 

8. בטיולים, אל תחרפן אנשים ותספר להם על מה אתה הולך לכתוב ב'מדריך למטייל הלפלף' שלך, הם שונאים את זה. מנסיון.

 

9. אמפי, בטיולים, אוזניה אחת בתוך האוזן, על ווליום נמוך. הכי כיף.

 

10. כדי שהחברים שלך לא יחשבו ששכחת אותם, מדי פעם תחכה ותהיה עם אחרים, תדבר איתם, ואז שוב תתקדם, זה מצחיק לעקוף את כולם.

 

11. אל תאמין כשאומרים לך שזה מסלול של "שעתיים גג" כי שעתיים גג הופך פתאום ל"חמש וחצי שעות גג"

 

12. קח מספיק מים, זה לא כיף כשנגמר לך המים בבקבוקים ואז אתה מחפש מישו עם ג'ריקן שימלא לך ופתאום הוא רץ ותוקע אצלך את הג'ריקן.

XD

 

13. דאודורנט, והרבה. אני באמת לא רוצה להריח אותך בלעדיו. וגם את עצמי לאP:

 

14. לא לקחת ממתים וחטיפים למסלול עצמו, זה סתם עושה בחילה. [מנסיוןS:]

 

15. די! אל תקשיב למדריך המטומטם הזה, היה לי ממש משעמם בשלב כלשהו בטיול ועוד יותר משעמם עכשיו.

 

 

 

בברכת שיעמום קולחת ומשעשעת.

 

מתה עליכם כל כך3>

 

-טוסטי טוסט אווז הבייתי בעלת צ'אק קצת הזוי היום שכבר הפסיקה להקיא-

 

*הערה לגולשים1 - אני לא נוטשת.

*הערה לגולשים2 - תפסיקו להעיר על האופי שלי, זה ממש פוגע.

*הערה לגולשים3 - זה שאני לא נמצאת איתכם כל שניה ושניה זה לא אומר שאני לא אוהבת אותכם, אולי לפעמים אני רוצה קצת להיות עם אחרים, או קצת חופש.

*הערה לגולשים4 - תסתכלו על דברים גם מהנקודת מבט שלי.

*הערה לגולשים5 - אני בן אדם מוזר. אל תיקחו שום דבר ברצינות, אלא אם אני פתאום נהיית רצינית.

*הערה לגולשים6 - פאק יו, אתם פוגעים בי כל הזמן. תשימו לב קצת יותר.

*הערה לגולשים7 - תפסיקו להוציא שערות מהאף זה לא בריא לרחם. XDDD

*הערה לגולשים8 - להגיד לי שיש לי חרא של אופי, שאני חראית ושאתם מצפים שאני אשתנה, ועוד בשבילכם(!), זה ממש לא נחמד, פוגע, מוריד מהכבוד שלי אליכם, מגעיל מצדכם, ואולי גרם לי פעם, פעמים או שלוש לבכות בגלל ההערות האלה.

*הערה לגולשים8 - כן, הערות הופנו לאנשים מסוימים, אז כל מי שקורא את זה עכשיו שיחשוב טוב אם יש הערה שקשורה אליו.

 

ההערות לגולשים הפכו את הפוסט פתאום לרציני, ולא כל כך בא לי.

כל מי שרוצה לדעת אם יש הערה מסוימת שהופנתה אליו שידבר איתי.

P:

 

ולסיום-

3>

מוחע.

-טוסט שנגמלת מסלידה מנשיקות-

תודה למי [שכנראה] גם לו היה משעמם והחליט לקרוא את כל זה.P:

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 19/11/2007 11:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)