לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אין כותרת נורמליתP:


"בא ונעלם, בא ונעלם ממנטו מורי.

בא ונעלם, בא ונעלם ממנטו מורי.

משייט לו בחלל הזמן. רץ מהר למרחקים קצרים.

לא חשוב כמה שהוא יצעק.

הרי כל הכוכב הזה משדר בתדרים קלושים"

ממנטו מורי / אביב גפן

P:

ביום שלישי נסעתי לעפולה ליומולדת של איילת/מפגש מחנה או לאיודעת מה זה היהS:

אחרי מכשולים רבים [הלכתי לאיבוד, כמעט מכונית דרסה אותי, כמעט נפלתי לביוב] הגעתי לאיילתP:

הרגשתי זוועה [הייתי קצת חולה] אבל התגברתי.

ראיתי שם את דור ודעס... אע, ואיילתP: ועוד כמה אנשים חמודים שעדיין אין לי מושג איך קוראים להם.

הייתי שקטה והיה מבאס [אף פעם לא מצאתי את עצמי כל כך שקטה0.0 יש מצב שהפכתי להיות ירוקה?!P: כמעט הקאתי]

באיזשהו שלב בערב הרגשתי שאני לא מסוגלת יותר והודעתי שאני עוזבת.

היה לי יום מבאס.

אבל נהנתיP: בערך.. פחות או יותר..

אז חזרתי הבייתה, הסתבר שהיה לי חום.

התחרטתי שחזרתי הבייתה. באתי במלא מצב רוח, היה לי חשק להתפרע ולהתחרפן ובסוף לא יצא מזה כלום..

לפחות ראיתי את כולם.

עכשיו אני מבואסת כי אני לא יודעת מתי אני אראה את כולם שוב ובאמת להיות איתםP:

כשחזרתי אבא שלי הביא לי את הפלא' החדש החתיך שלי [Sony Ericsson W660i].

התמכרתי אליו^^

עבר עלי חופש חביב.

ביום שני נסעתי עם ביג, בטטה, קודי ורה לקריון.

אם מישו שמע מישי מטורפת שהתחרפנה באוטובוס לקריון ביום שני בבוקר או בקריון, או בפול אנד בר [3>] ששהינו שם שתי דקות בדיוק כי בטטה משכה אותי מהחנות ואני צועקת "לאאאאא. אני רוצהההה" אז תדעו שזאת אני.

נראלי שהייתי על סמיםS:

XDDD

 

בברכת שלום חמה [חעחע. חיפשתי הזדמנות להגיד, כי נדלקתי על זהP: אומייפאקינגאד.]

עזבו. אני מחורפנת.

לוביו.

-טוסט-

 

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 14/12/2007 11:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)