לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

.


"אני מביטה בבת דמותי, והיא מחזירה מבט.

אני מניחה את אצבעי על המצח שלה ואומרת, "היעלמי",

אבל זו היא שתישאר; אני זו שנעלמת"

[אישתו של הנוסע בזמן / אודרי ניפנגר. עמ' 458]

 

סיימתי לקרוא את אישתו של הנוסע בזמן, בפעם המליון בערך וכל פעם מחדש אני מתלהבת מהספר ומכושר הכתיבה של אודרי ניפנגר.

אהבתי את הקטע למעלה, גרם לי לחשוב.

סיכום מעולה לספר.

D:

 

                                                               *****

שבת אולפנע היום.>:

לא משנה כמה ניסיתי, זה היה חייב לבואS:

אני אביא ספר, וחצאית רחבה שאני אוכל לטפס מעל חלונות, ואני אעבור את זה בשלום.

אני מקווה.

 

מצב רוח לא מוגדר.

 

אוהבת המונים,

טוסטי.

 

 

"ריצה היא הרבה דברים בשבילי: הישרדות, רוגע, אופוריה, בדידות.

היא הוכחה לקיום הגשמי שלי, ליכולתי לשלוט בתנועותי במרחב אם לא בזמן, ולצייתנותו, גם אם הזמנית, של גופי לרצוני....

זאת ההרגשה המיוחדת הזאת, כאילו אני יכול לרוץ לתוך האוויר, ואני בלתי מנוצח, שום דבר לא יכול לעצור אותי, שום דבר לא יכול לעצור אותי,

שום דבר..."

[אישתו של הנוסע בזמן / אודרי ניפנגר. עמ' 140-141]

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 14/3/2008 09:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)