לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

בו.


כן, אף אחד לא כאן,

העיר שוממת, ריקה,

וכולם בבתים, מתקררים.

ורק אני, שמתה לצאת החוצה,

לא יוצאת.

ואפילו אין לי מושג למה.

P:

 

התחדשתי אתמול בבגד ים, ושני זוגות מכנסיים חתיכים.

 

**אני עוד מפריד עלוב**

 

חמישה פרטים גנוזים עליי ועל עצם קיומי:

1. נגמלת מלעיסת כפיות ושוקלת ברצינות למצוא קבוצת תמיכה כזאת.

2. מכורה לשוקו. פעם התעוררתי באמצע הלילה ושתיתי ליטר של שוקו.

3. מאוהבת בעצמי, ולא מצליחה לשפוט את עצמי.

4. מעליבה אנשים כל הזמן, ולא בכוונה.

5. הומ. כשמשעמם לי אני חושבת אם 'בלופ' זה יותר קולות של שיעמום או יותר קולות כשהקקי פוגע בשירותים.P:

 

חמישה דברים שמגעילים אותי למוות:

1. ג'וקים ענקיים.

2. ירקות / פירות.

3. כמעט כל השוקולדים. [חוץ מקליק OK, קינדר בואנו וכיף כיף.]

4. אגואיסטיים, מאלה שאומרים להם שהולכים להתנדב והם עושים פרצוף של "למה שאני אתרום מזמני לאנשים אחרים??"

5. כשאחי הקטן נוגע בי. מגעיל אותי רצח. אע, ושהוא יושב על המיטה שלי. P:

 

חמישה הרגלים כפייתיים [ומוזרים] שלי:

1. אוהבת נוראא להיות במקומות קטנים וסגורים.

2. מכורה לנשיכות וליקוקים. P:

3. חייבת ללעוס כפיות כל בוקר. [למרות שאני נגמלת].

4. לישון עם מלא שמיכות במיטה, ולהתכסות רק עם אחת.

5. אני יכולה להחזיק שעות בתוך הפה בקבוק עם מים קרים.

 

חמישה דברים שתמיד אפשר למצוא אצלי בתיק:

1. פלאפון. [אם הוא לא בכיסים של הבגדים].

2. ספר נחמד. שיהיה לי אם פתאום משעמם לי.

3. דפדפת מקופלת ועט 0.4 של פיילוט.

4. מפתח.

5. ועוד כלמיני דברים שאין לי מושג איך הם הגיעו לשם [פתקיות אוטובוס, אגורות, מבחנים ישנים, דשא, דיסקים, חוטים, גרביים, פנקס חיסונים, פינצטה, ועוד.P:]

 

חמישה דברים שהייתי קונה אם היה לי ממון בלתי מוגבל:

1. ספרים. הרבה ספרים. אני מכורה.

2. מיץ ענבים טבעי. X:: [כמו של שבת. P:]

3. כל הבגדים מפול אנד בר.

4. עטים של פיילוט 0.4, מחסן שלם. [קקי. 9 שקל לכל עט.]

5. וכמובן שהייתי שוכרת איזה רוצח סדרתי שיהרוג כמה אנשים שאני נורא שונאת. נורא.

 

חמישה דברים שלעולם לא אעשה:

1. אתאבד.

2. עגיל בלשון.

3. לעשות בג'וק. *_*

4. אריח את הנעליים שלי מעבר לשניה אחת. XD

5. אלך עם חולצה ארוכה בקיץ.

 

**אני מפריד עלוב**

 

צ'או.

הולכים לעשות אמבטיה לכלבים.

 

לוב.

ה-טוסט.

P:

תמונה אפלה וקשוחה.

XD

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 22/4/2008 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)