לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

אני. אני. אני. P:


We the people fight for our existence
We don't claim to be perfect
But we're free
We dream our dreams alone
With no resistance
Fading like the stars we wish to be

You know I didn't mean
What I just said
But my God woke up
On the wrong side of his bed
And it just don't matter now

Cos little by little
We gave you everything
You ever dreamed of
Little by little
The wheels of your life
Have slowly fallen off
Little by little
You have to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why
You're really here

True perfection has to be imperfect
I know that that sounds foolish but it's true
The day has come
And now you'll have to accept
The life inside your head we give to you

You know I didn't mean
What I just said
But my God woke up
On the wrong side of his bed
And it just don't matter now

Cos little by little
We gave you everything
You ever dreamed of
Little by little
The wheels of your life
Have slowly fallen off
Little by little
You have to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why
You're really here
Hey

Little by little
We gave you everything
You ever dreamed of
Little by little
The wheels of your life
Have slowly fallen off
Little by little
You had to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why
You're really here
Why am I really here?
Why am I really here?

[Little by little / Oasis]

 

"The wheels of your life
Have slowly fallen off"

 

לרוק עצמאות לא הלכתי, אבל היה כיף.

יהיו עוד פעמים:]

 

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall

 

 

אני מאושרת.

לא ממשהו מיוחד.

זאת פשוט הגישה.

 

אני שמה זין על כולם.

כן,

קפצו לי.

 

אני לא:

מאמינה באלוהים,

חושבת שאתם צריכים להתערב בכל דבר.

 

אני כן:

אוהבת את עצמי,

חושבת שאני יודעת לכתוב,

אוהבת.

 

 

השנה הזאת:

נשמתי, אכלתי, שתיתי, שמחתי, צחקתי, בכיתי, חשבתי, למדתי, כתבתי, שמעתי, הקשבתי, דיברתי, אהבתי, התאהבתי, החלטתי, נפגעתי, התרגשתי, נלחצתי, התאמצתי, יצרתי, התעצבנתי, הרחתי, דמיינתי, חשבתי על כל הטוב שיש בעולם, הלכתי, טיילתי, התלוננתי, פגעתי, נפגעתי, התחרפנתי, דאגתי, שנאתי, גליתי, הבנתי, ראיתי, השתוקקתי, חיכיתי, צעקתי, דיברתי, נרגעתי, הרגעתי, עודדתי, בהיתי, התאמצתי, רציתי, קיוויתי, התפתחתי, נתתי, וויתרתי, האמנתי בעצמי, הייתי אני.

 

 

הייתי אני.

הייתי אני.

הייתי אני.

 

אני עדיין אני.

אני שמה זין על כולם.

אני אומרת מה שאני חושבת,

אני בחיים לא אשתנה בשביל אף אחד.

כי אני,

אני.

 

זה כל כך כיף להיות אנוכית מדי פעם, ולא לחשוב על אחרים.

 

אני מאושרת.

ואני יודעת למה,

זה בגללי.

לא בגלל שתכף מסיימים עם האולפנע המזוינת.

לא בגלל החברים או המשפחה.

לא בגלל דברים אחרים, אנשים אחרים, חפצים אחרים,

בגללי.


*****

"את עצובה, נכון?"

"כן"

"רואים עלייך"

"ואם הייתי אומרת שזה הפרצוף השמח שלי?"

"אז הייתי שואל איפה החיוך"

"והייתי אומרת שאני לא נוהגת לחייך?"

"אז הייתי דופק לך נשיקה"

"אתה יכול גם בלי קשר"

מי צריך בנים?

סקס אפשר בכל מקום.

P:

 

טוסט. אהבת חייכם.

 

דירוגי הפיצות:

1#: פיצה מטר.

2#: פיצה קפולסקי.

3#: פיצה סבארו.

 

תהנו.

P:

 

פיס אין.

:]

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 9/5/2008 11:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)