לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הסיבות לכך שהייתי עצובה היום בבוקר


הן:

*כי אני אהבתי את ארה"ב ואני שונאת לחזור לארץ.

*כי היה רגוע בארה"ב בלי לשמוע על פיגועים ובלהבלהבלה ופה לא.

*כי לא היה דוסים שם ופה יש יותר מדי.

*כי אין לי אומץ להגיד שהייתי מתה לעבור לגור שם.

*כי אני לא מרגישה טוב.

*כי אני עוברת לבית ספר חדש שאני לא מכירה בו אף אחד.

*כי רוצים לשים אותי בשלוש יחידות במתמ' במקום בחמש.

*כי אף אחד בבית ספר החדש לא יודע שאני טובה במתמטיקה ולא מתאימה לשלוש יחידות.

*כי אני עדיין לא מרגישה טוב.

*כי לא קניתי לכולם מתנות ואני מרגישה רע עם עצמי.

*כי אני רעבה נורא אבל אין לי תיאבון.

*כי מאז שחזרתי לארץ אני והשירותים מתייחדים הרבה יותר ממה שהייתי רוצה.

*כי החזרה לארץ לא הייתי כמו שדמיינתי.

*כי לאף אחד אין באמת כוח לשמוע מה עבר עלי שם.

*כי אף אחד לא מבין איזה תחושה משחררת הייתה שם.

*כי אני שונאת את זה שאני לא מסוגלת להיות עצובה הרבה זמן כדי שאנשים ישאלו מה קורה איתי בזמן האחרון.

*כי אף אחד לא יכול לתת לי פתרונות.

*כי אני בחיים לא אהיה סופרת גדולה ואני סתם משלה את עצמי.

*כי לא אכלתי פיצה מטר כבר כמה חודשים.

*כי כמעט כל המכנסיים שלי הלכו לעולמם.

*כי אני בכיינית.

*כי אני שונאת לשתף אנשים בזה שאני עצובה.

*כי בא לי לעבור לגור בארה"ב ואני יודעת שזה לא אפשרי.

*כי אני שונאת שינויים ואני עוד יותר שונאת לחזור לשיגרה אחרי שינויים.

*כי גם אבא שלי עצוב.

*כי אני מרגישה פה כאילו כולם בוחנים אותי.

*כי השיער שלי כבר לא חתיך אם אני לא מתקלחת.

*כי החתול של כבר לא אוהב אותי.

*כי אין שלום בעולם ועדיין יש אנשים רעבים באפריקה.

*כי אני מכורה לשולה המוקשים ואני עדיין בקושי מנצחת.

*כי אני פוחדת ממה שיביא העתיד.

*כי ראיתי דוסים והם דיכאו אותי.

*כי אף אחד לא היה כמו שזכרתי אותו אבל עדיין כולם מתנהגים כמו שזכרתי. מסובך.

*כי נויצ' עברה ניתוך לסרטן ואני כל כך דואגת.

*כי יש לי שתי זוגות נעליים. (זה משגע אותי)

*כי נמחקו לי כל התזכורות בפלאפון.

 

אבל כל זה לא באמת חשוב! כי אני סוף סוף בבית!!

 

אני צריכה להתרגל לשעות שינה נורמליות,

לילה טוב.

:]

 

אוהבת,

טוסט. שכבר לא עצובה והיא שונאת את זה.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 5/7/2008 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)