לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מסעות.


נמתח, נמשך.

נפתח לכמה רגעים,

ונסגר.

נשימה. פעימות לב איטיות,

כמעט לא קיימות,

מתכסות בכמה רגעים המומים,

נפלאים.

[טוסטי טוסט].

 

חופש גדול. נגמרה שנת הלימודים.

כל כך רציתי שהשנה המזויינת הזאת תיגמר כבר, ואחרי שהיא נגמרה פתאום מתחילים לי הפחדים.

בית ספר חדש, אנשים שאני לא מכירה, יותר ללמוד, יותר להשקיע, שונה.

אני חושבת שהבעיה שלי היא שינויים.

כן, הבעיה שלי היא שינויים.

שינויים, ושיש לי יותר מזוג נעליים אחד. אני כל כך שונאת את זה (לגבי שניהם).

 שינויים. כל כך הרבה השתנה השתנה.

האנשים, השתנו לי מול העיינים,

אחד אחד.

או שהם אף פעם לא היו ככה?

פתאום גיליתי, שהילדה שחשבתי שהיא הכי שמחה בעולם, היא בן-אדם דיכאוני שמקיא שלוש פעמים ביום.

פתאום גיליתי, שגם אני, ממש לא אני.

 החיים, כל כך השתנו.

או שפשוט אף פעם לא פתחתי את העיינים מספיק?

התבגרנו.

נזכרתי בהצגה-אירונית שעשינו שנה שעברה למשהו בתנ"ך. אני הייתי הדמות המטומטמת שכל הזמן מחליקה, וכאב לי התחת.

 

החבל של קודי אצלי, זה מצחיק אותי, ואין לי מושג למה.

אני חושבת שפשוט חסרים לי דברים לצחוק עליהם. XD

אולי מתישהו אני אצחק על המשפט הזה.

 

כן, בהחלט, השנה הזאת, כיתה ט', מתחילתה ועד סופה נדמתה לי כמו מסע שפשוט לא רצה להיגמר. אבל האמת היא, שבאמת באמת נהנתי.

 

קודי: "טוסט! מה אני הולכת לעשות בלעדייך שנה הבאה?"

אני: "למצוא חברים חדשים ולאנוס בנים חתיכים. בכל מקרה, זה מה שאני מתכננת לעשות."

 

 

חברים חדשים ובנים חתיכים.

טוסט מתקדמת אליכם בצעדי ענק.

 

חע.

P:

 

 

אוהבת כל כך,

טוסטי.


 

 

Sweet memories.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 6/7/2008 13:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)