לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

תמונות וכזה..


אולי התעוררת משינה חמדנית שכבשה את קולך.

אולי זהו משק הפרפר, מנע מאיתנו להקשיב.

ואולי זוהי רק אני, סותמת את אוזני, לקול היסורים.

____

אין לי מקום לחבק אותך, אפילו לא בחלומותי.

אין לי איך להגיע אליך, אפילו לו בתקוותי.

אין לי איך לרצות, אין לי איך לחוות,

אבדו לי כל החלומות.

(טוסטי טוסט)

 

 

מחר מתחיל הכלייזמרים, ואני אראה אנשים שאני אוהבת שלא ראיתי הרבה זמן.

 

יש דברים, שפשוט בלתי אפשרי לשכוח.

 

 

"לפעול בחוסר היגיון בחיים זה המקור לשמחה אמיתית. ההיגיון הוא משבית השמחות מספר אחת.

אמנם הוא יעשה לך את החיים יציבים ונוחים, אבל איפה שמתחיל ההיגיון שם נגמרת השמחה.

אם תחשבו על זה, כל הדברים הכי כיפיים בחיים, כל הזכרונות הכי מהממים והכל החוויות הכי חזקות,

הם כתוצאה מעשיית דברים חסרי היגיון. גם לאהוב אין היגיון".

(מלך החומוס ומלכת האמבטיה / אילן הייטנר)

 

קצת תמונות:

 





 

חתיכים שלי O:

 

 

לוב יו גייס,

טוסט.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 17/8/2008 16:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)