לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

וכך הסתיימה עוד תקופה.


עוד תקופה מהחיים ארוכי הטווח שלי חלפה.

כשיעשו ספר על ביוגרפיה של החיים שלי, אני מניחה שיקראו לתקופה זו: "תקופת השפל", או בשם הרשמי שלה "תקופת החצאיות".

אז כאן היא תמה.

החל ממחר, הנני חופשיה מחצאיות לחלוטין.

כולם יכולים לקפוץ לי.

כי אני חופשיה.

 

והיום הזה,

ממש לא היה שמח כמו שהוא אמור היה להיות.

אולי קצת עצוב.

 

יש סיכוי שאני לא אעדכן עד שאני אחזור מארה"ב, פורטלנד,

אז תסתדרו.

 

אני אוהבת אותכם.

נורא.

נורא.

נורא.

 

טוסט. ממש קצת דמעות בעיניים.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 16/6/2008 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל מה שאני רוצה
אף פעם לא יוצא
כל מי שאני אוהב
בסוף אותי שונא
כל החברים שלי פתאום נעלמים
והחלומות שלי הופכים לסיוטים

את היית היחידה
שנשארה איתי
ברגעים שלא ידעתי מי אני
ועכשיו שאת הולכת
זה עושה עצוב
כל מה שהבשיל אצלי חוזר להיות רקוב

אני מרגיש כמו שזיף
שעבר זמנו
אני מרגיש כמו שזיף
את מחייכת אבל לא בדיוק אליי
אולי תגידי מתי
יהיה לך פנאי
להיכנס לתוך חיי

בואי אחבק אותך אתן לך נשיקה
כן ואת הרי יודעת כמה את רוצה
בואי ונלך לראות סרט מפעולה
כי המציאות לא משאירה לנו ברירה

אני מרגיש כמו שזיף
שעבר זמנו
אני מרגיש כמו שזיף
את מחייכת אבל לא בדיוק אליי
אולי תגידי מתי
יהיה לך פנאי
להיכנס לתוך חיי

[שזיף / שייגעצ]

 

 

חו"ל,

שבועיים.

 

פאקינג שיט,

אני כל כך אתגעגע אליכם.

כל כך.

[למרות שחלקכם במילא לא באמת נמצאים לידי].

 

עוד מעט מסתיימת תקופה.

 

היה לי שם פוסט,

אי שם, בחנוכה בערך.

ורשמתי שם שלא נשאר לי הרבה.

אז עכשיו,

רשמית, אפשר להתחיל להוציא הודעות לעיתונות.

מחר זה נגמר!!

ואני אהיה חופשיה לגמרי.

 

לוב יו גייס!

טוסט. שכל כך פאקינג שונאת את ליאת רוטנר שנמצאת ברשימת רבי המכר בשבעה לילות.

אם מישהי דפוקה שכותבת כמו מישהי בת 13 על זה שליאת אוהבת את תומר שאוהב את נעמה שאוהבת את החתיך של הכיתה ויודעת שאין לה סיכוי איתו, יכולה להגיע לרבי המכר,

אז גם אני יכולה.

חכו,

כשאני ארד מהמטוס בחזרה לארץ, יקפצו עלי מלא צלמי פאפרצי וישאלו מאיפה שאבתי את ההשראה לספר הכי טוב שנכתב בשבעים שנה האחרונות.

חכו.

 

צ'או.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 15/6/2008 21:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובה על חוט.


אני זוכרת שאף פעם לא הבנו מה אתה מוצא בה.
בובה על חוט.
גם אם היינו מסתכלים לה עמוק בעיניים, היינו רואים רק לבן.
היינו יכולים להרגיש את האופי שלה נוזל ממנה כמו טיפות זיעה אחרי ריצת בוקר ארוכה.
היא הסתכלה עליך, ואתה התמוגגת.
היית מנסה להישמע עמוק, אמרת לה משהו שנון על הכוכבים, והיא תמיד חשבה שהכוכבים הם סתם נקודות נוצצות על שמיים כחולים.
בובה על חוט.
מלחמה אכזרית, התקשרת אליה כל יום, למרות שלא ענתה.
היא הייתה במרכז המלחמה, כמו בובה על חוט.
היא מתכווצת בתוך עצמה, מנסה לתפוס כמה שפחות מקום.
היא הייתה בודדה, אתה לא ממש.
רצית אותה.
למרות שהייתה רק בובה על חוט.
אחרי כמה זמן, איבדנו תחושת זמן, ניסינו להסתכל לך בעיניים,
וראינו לבן, הרגשנו את האופי כבר מרוקן לגמרי.
זוג בובות על חוט.

 

אתה עדיין מגיש לה קפה כל בוקר.

*****


כתיבה נוצרת.

 

שבועות.

זה כל כך נחמד לדעת שזה השבועיים האחרונים שאני במקום המזוין הזה.

חופש.

נסענו לקריון ביום שישי, היה כיף.

קניתי אולסטאר חדשות, (הקודמות היו מפורקות)

ואת שני הכרכים של הספר ג'ונתן סטריינג' ומר נורל, של סוזנה קלארק.

 

 

"רוצים לראות את התחת ה-מ-ד-ה-י-ם של ג'ון מקיין??"

XDD

מאושרת, בלי קשר לכלום. D:

 

אוהבת.

טוסט.

 

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 8/6/2008 12:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבחנים בעמק החולה.


היום, יום רביעי, ניצבת ילדה בשערי בית הספר בשעה שמונה וארבעים, מפוחדת לגמרי.

לובשת חולצה ורודה מפול אנד בר ומכנס ג'ינס מתמנון ואת החזיה שהיא כבר מתה להעיף מהארון אבל היא לא יכולה לעשות את זה לפני שתחדש את ארון-החזיות-שאין-לה.

 

כן, אז ככה נכנסתי,

הרבה יותר מדי אנשים שאני לא מכירה והרבה יותר מדי מקומות שאני לא מכירה.

הייתי לא מאופסת לגמרי וכל אחד שם בהה בי.

נכנסתי למבחנים בשיא הלחץ [ואני אף פעם לא נלחצת ממבחנים] וקרה לי הדבר הכי גרוע שיכול להיות במבחנים - שכחתי איך כותבים.

מתאים לי.

באנגלית היה נחמד, יכל להיות יותר טוב, לא היה לי מילון וגם אם היה אני לא חושבת שהייתי פותחת אותו. מתחת לכבודי. XD

במתמטיקה הלך זוועה, מי שמכיר אותי יכול להעיד שאני לא נוטשת תרגיל עד שאני לא מצליחה אותו, גם אם יקח לי שעה וניסיתי כבר במליון דרכים.

לא הבנתי כלום באלגברה, ראיתי סינית. לא עשיתי כמעט כלום.

בגיאומטריה היה לי נחמד, אבל בלי קשר, בגיאומטריה אין מצב שאני נוטשת תרגיל, מנהג שכזה.

 

אחרי שעתיים בתוך החדר המדכא, יצאתי לאוויר הפתוח.

היו מלא בנים חתיכים [XD], ולא היה לי כוח או חשק לדבר.

הלכתי לראיון אצל מישהו חפרן, שחפר לי בשכל.

ויצאתי.

התקשרתי לאבא והוא אמר שהוא יגיע בעוד שעה.

טוב, אז הסתובבתי שם ואז התיישבתי על איזה ספסל. היה שיעור והיה שקט.

בסוף פוניתי מהספסל שכל כך נקשרתי אליו בגלל שכמה ילדים היו צריכים לצלם שם, מהספסל הנדיב עברתי לעבר החניה ויצאתי מבית הספר.

היה כל כך לא כמו שציפיתי שזה מעורר גיחוך.

גיחוך?!?!

טוב, אז פעם הבאה שאני אהיה שם זה יהיה בתחילת שנה.

תאחלו לי בהצלחה.

תודה.

 

 

הצילו.

טוסט. שיושבת בחדר המשופץ שלה.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 4/6/2008 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)