לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

בלופ.


אני מתחילה לראות פה קורי עכביש.

*נטישהנטישהנטישה*

 

בייD:

P:

 

 

 

 

3>

-טוסט-

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 23/9/2007 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים חלפו להםP:


ראשון שני ישנתי באולפנא, ואני הולכת לישון שם גם ביום רביעי ושישי-שבת-ראשון-שני

X:

הימים חביבים, למרות שאני שונאת לימודיםP:

המורה למתמ' מפוצצת אותנו בש"ב.

והתחלנו ללמוד עם אבא שלי - אני ש-ו-נ-א-ת את זה.

ראיתי כלב אחד [קראתי לו שלג], כל כך נקשרתי אליו!

ב12 בלילה התחלתי לשחק איתו תופסת, וכל כך נהנתי^^

מחר אני מביאה פינצטה, מברשת ודאורדורנט לכלבים ואני מוציאה לו את הקרציות ומסרקת אותו..הוא יראה כמו חדש^^

אולי אני אקנה לו גם קולר, שיהיה לו נחמד..

בכיתי עליו כל כך הרבה..:'(

שלחו לי מהאתר של תנו לחיות לחיות אימייל עם לוח שנה שהם עשו, אבל הוא עולה 55 שקל ואמא שלי לא מסכימה.. רציתי לקנות חולצה וקפוצ'ון ואמא שלי הסכימה, אבל לא היה שם תמונות שלהם, ופחדתי שאני לא יאהב אותם, בסוף התפשרנו על סיכות, ואני הולכת לקנות סיכות שלהם^^

זה כזה יפהD:

החלטתי לעשות את הפרויקט באנגלית שלי על "חיה ותן לחיות", ולחקור שם למה רוב האנשים בעולם "מאמינים" במשפט הזה, ועדיין יש מלחמות, אוכלים חיות וכו'.

איך?D:

חשבתי לבדP:

חייבת ללכת למקלחת ואז לאכול^^

צ'או, טוסטיD:

 

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 4/9/2007 19:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)