לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוסט לומדת לעוף


אף פעם לא עפים לבד.

כינוי:  הטוסט האחרת.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

מאוהבת.


אני מאוהבת בתחושה הזאת שמציפה את כולי, תחושת החופש והמרחב. אני מאוהבת בתחושת הנאהבות. אני מאוהבת בתחושה של העט שנע בעדינות בכל המרחב שאני נותנת לו, את המילים שהוא יוצר, את התחושות שפתאום מתבטאות כולן על דף לבן. אני מאוהבת בעצמי, בתחושות שאני נותנת לעצמי להרגיש, אני אוהבת להסתכל על עצמי בעירום, להרגיש חשופה לגמרי, ולדעת שאני זאת אני, רק אני. אני מאוהבת בזה שכשאני מסתכלת על עצמי, אני כבר לא רואה רק בן אדם ממוצע עם קצת שומנים שצריך להוריד, אני רואה בן אדם עם עקרונות, תחושות, רגשות, אופי. אני מאוהבת בלהריח אנשים, לדעת שלכל אחד יש את הריח המיוחד שלו ולחשוב עליו כשמתחשק לי להרגיש אותו. אני מאוהבת בלגעת באנשים שאני אוהבת, לדעת שהם קרובים, ושהם אוהבים אותי ושהם לא ילכו, אפילו אם זה רק חיבוק רגיל, או לישון על הבטן שלהם, פשוט להרגיש אותם קרובים. אני מאוהבת במוזיקה, שכשאני שמה אוזניות אני יכולה להרגיש אותה, כל צליל בנפרד, כל הגיה. אני מאוהבת בתחושות הנפלאות האלה שמציפות אותי כל פעם מחדש. אני מאוהבת בבית ספר החדש, ובכיתה החדשה, ובכל השינויים שעשיתי. אני מאוהבת ביכולות שלי, אני מאוהבת בזה שאני יכולה להרגיש את כל הדברים שכתבתי. אני מאוהבת בהליכות ליליות או לא ליליות עם אנשים אהובים כשאני בחולצה קצרה, וקצת קריר, והרוח נושבת לי בפנים ואני מרגישה הכי חיה שיש.

אני מאוהבת בלאהוב.

אני מאוהבת בחיים, ולעת עתה, הם אוהבים אותי.

כרגע טוב לי.

 

 

טוסט, אהבתכם היחידה.


21:35

מעניין מי קורא את זה.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 26/9/2008 16:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירושות, סוף העולם, חלזונות וכאלה.


קראתי קצת חומרים, והבנתי שסוף העולם קרוב יותר מאי פעם (הגיוני אפילו P:). התחממות גלובלית, אפקט החממה, חייזרים, ניסויים מוזרים ומפחידים, אבולוציה, רצח בני אדם וחיות, מטאורים, רעידות אדמה ודברים טבעיים אחרים, פצצה גרעינית ועוד הרבה דברים אחרים שהסיכויים שיקרו הם ממש אפסיים אבל לא בלתי אפשריים.

לכן,

 

 

אני אוהבת אתכם.

 

הירושה:

*כל הבגדים שלי יועברו לקודי, ומה שהיא לא תרצה/תאהב/יימאס לה ימסר לנזקקים.

*מברשת שיניים החשמלית שלי תעבור לאמא שלי (לא שיש לי אחת כזאת, אבל זה תמיד ככה).

*כל הספרים שלי, לא יועברו לקודי, מכיוון שהיא במילא קראה כבר את כולם, יועברו למשהו מגניב כמו: 'הלנח"ס' (העמותה לילדים נזקקים חסרי ספרים).

 

וזהו.

כל שאר הדברים שלי יהיו בשיקול הורי היקרים.

 

ביי גייס.

אוהבת יותר מתמיד (וגם אופטימית, תודו!),

טוסטי טוסט, אהבת חייכם הנצחית.


תמונה ממש משעשעת שלי, היא צולמה בפלאפון של רה, ואפילו השם שלה משעשע: "טוסט השימן". והיא גם לא מחמיאה לי במיוחד.

 

לוב.

נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 13/9/2008 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sweet memories, תמונות וכאלה.


אם ארצה אהיה מלך
אם ארצה אהיה מלאך
אם ארצה אלך
אם ארצה אשכח
אם ארצה אהיה מלך
אם ארצה אהיה חופשי
אבל אם אתאהב בך
אהיה מה שתרצי
(אם ארצה / דודי לוי)




בסך הכל נחמד.

יש לי תוכניות זדוניות. חע.




 
מיקסר ענקי (שבת בכפר פינס, קצת אחרי פסח 2009).


קודי ורה, חרגנו משולחננו הטבעי. (חודש לפני סוף שנת הלימודים 2009)


אני וקודי, מתפרעות ומבריזות מתוכנית משעממת ברקע פסטורלי P: (קצת לפני פורים, 2009)



קודי ושיל בתמונה מגניבה לחלוטין. (סיור שלח שני, לא ברור אם 2008 או 2009)



בטטה, עוד לפני שהתחילה האופנה של הפשמינות. ואני אפילו זוכרת בדיוק מתי זה היה, יום חמישי, כמה שבועות אחרי שקודי התחילה בתל חי, 2009 כנראה, בשעה 11 בערך. הא, אני יודעת, כשהתחלתי להתלהב מניל גיימן, כשהייתי בתחילת "אבק כוכבים", בערך שבוע אחרי 'אייקון', יום אחרי שעברתי למיטה התחתונה של המיטת קומותיים בחדרי באולפנע. איך אני? P:



רה בתמונה הקבועה, שמשום מה אני מצלמת אותה כל פעם מחדש כשאנחנו עוברות שם, יש לי בערך שלוש תמונות, בדיוק באותה תנוחה, בדיוק באותו חוסר אור. זאת כנראה מהכלייזמרים, או מתישהו שיצאנו לפיצה.



מתישהו כשיצאנו לפיצה (או ליתר דיוק התחרפנו עם פיצה ומילקשייק, ורוטב אלף האיים. P:), ביג, בטטה ורה. (אני חולה עליהם D::). מתישהו בסוף החופש.



וזאת סתם תמונה מגניבה, אבל מטושטשת. פשוט באתי למישהו בכלייזמרים, והנה השיחה:

אני: "היי אתה. כן אתה. כבר יצא לך להכיר את מור?" *ומצביעה על מור*

*מור, המכונה בשם ביג, רוצה להרוג אותי*

הוא: "אממ.. היי"

אני: "אני רוצה להצטלם איתך!!!11!1" *וגררתי גם את ביג*

והנה, התמונה הממש לא מוכשרת.



והנה, אני המגניבה בכבודי ובעצמי. 2009, בטח יום אחרי התספורת, כשממש התלהבתי ממנה, אז זה כנראה בפסח מתישהו. חע, עם החולצה הורודה מפול אנד בר והסרט לשיער שגנבתי לביג ואיבדתי לה אותו. P:

צ'או אנשים.

החיים זה דבר כל כך.. מגניב. P:

So swell!!

נקווה שלא כולנו נמות בעשרה בספטמבר, עוד ארבעה ימים, על ידי ניסוי של האצת חלקיקים, שיראה איך נוצר המפץ הגדול, שיוכל לגרום ל'מפץ גדול חוזר' וכולנו נמות או משהו מגניב אחר. P:

מישהו חכם אמר פעם, אם נמות מהאצת חלקיקים זה יהיה הרבה יותר מגניב מלמות מפצצה גרעינית-איראנית.

ולסיום פוסט מגניבות מגניב זה,


Sweet memories.



טוסט, אהבתכם היחידה.
נכתב על ידי הטוסט האחרת. , 6/9/2008 20:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להטוסט האחרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הטוסט האחרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)