לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

that’’s me, that’’s my life

אני אולי נשמעת כמו בנאדם רגיל, אבל מה מסתתר מתחת לפני השטח??? את זה אתם בחיים לא תגלו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

פשטידת בצל!


החלטתי לכתוב על הפשטידת בצל שאני לא מצליחה להכין.. אני פשוט שונאת כשהבצל גורם לי לבכות.. זה C השורף בעיניים!!!
אין לי מה לעשות בל"ג בעומר, נכון כיף?! אולי נעשה משהו על מנגל חשמלי במרפסת כמו יום העצמאות- זה בהחלט לא היה כיף!!!
אני מקווה שיהיה נחמד בשבת אצל אחותי.. אין לי עוד כזה מה לכתוב.. לא פלא שלא כתבתי כלום מלא זמן- פשוט לא היה לי מה לכתוב...
אזהרת ספויילרים לאבודים (LOST)



נתראה אחרי שג'ון לוק יהרוג את ג'ייקוב או משהו.. חה חה!



בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חח.. אני מרגישה מפגרת..
נכתב על ידי צביבי , 8/5/2009 11:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  צביבי

בת: 32




256
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)