לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

that’’s me, that’’s my life

אני אולי נשמעת כמו בנאדם רגיל, אבל מה מסתתר מתחת לפני השטח??? את זה אתם בחיים לא תגלו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

יום לא מעניין במיוחד.. חח..


יש לי מחר מתכונת בתנ"ך וסיימתי בקושי איזה שני פרקים מתוך 72 או משו כזה.. לא ספרתי ביתר תשומת לב.. אז אני אעדכן מהר ואזוז ללמוד.. אם אני אצליח.. חח..
אני לא מבינה את הקטע הזה עם כדורגל, כאילו טוב, סבבה זה מעניין.. אבל.. למה כל המהומה.. כאילו רק משחק, לא?! אח שלי צורח כל פעם שיש גול ו.. עדיין קשה לי להבין למה.. אולי בגלל שבדרך כלל אין אף אחד שיצפה בזה אצלנו בבית כי את אבא שלי מעניין רק החדשות ואח שלי לא בבית מכיתה ט' כי הוא הלך לישיבה עם פנימיה ואח"כ לצבא אז.. זה בהחלט חויה חדשה בשבילי שמישהו צורח כשיש גול.. חח.. אוקיי.. אולי זה לא כזה מוזר.. גם לי קרה לא פעם שצרחתי על הטלויזיה.. אוקיי.. טוב.. בעיקר על המחשב.. הפעם האחרונה נראה לי היה בפרק סיום עונה של LOST.. איזה פרק.. אה, גם ראיתי משהו שכתבתי על ל"ג בעומר.. בסוף היה מעניין.. היה ארגון של מדורה של הרגע האחרון.. וחזרנו באוטובוס דיי מאוחר ואיזה כמה ערסים שיכורים נטפלו אלינו, אבל זה לא פעם ראשונה..
זזתי ללמוד.. עלק.. חח..
צ'או!
נכתב על ידי צביבי , 26/5/2009 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  צביבי

בת: 32




256
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)