לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

that’’s me, that’’s my life

אני אולי נשמעת כמו בנאדם רגיל, אבל מה מסתתר מתחת לפני השטח??? את זה אתם בחיים לא תגלו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

יש לי הרבה מה לספר, גם אם זה לא כזה מעניין.. חח..


כן.. אז מה איך זה לסיים תיכון.. הממ.. איך זה לסיים פחות או יותר את הקיץ האמיתי האחרון בחיים.. קשה לסכם.. למרות שאת החופש הנוכחי בהחלט ניצלתי יותר מבד"כ.. אני מודה..
אני טיפל'ה משקשקת מפחד משנה הבאה אבל לפחות היה את הסמנריון הזה שעזר קצת ל.. אממ.. להכין אותי?! או אולי קצת יותר להרגיע?! הממ.. לא יודעת.. אבל מה שזה לא עשה- זה ממש עזר.. יצאתי משם עם הרגשה של.. התמלאות בכוחות חדשים.. אני מקווה שזה יחזיק מעמד עוד שבועיים..
באופן מפתיע אני מרגישה שאני לא קוראת מספיק.. אני פשוט לא מוצאת משהו טוב מספיק שעדיין לא קראתי.. חח.. למרות שכן קראתי איזה כמה ספרים.. זה פשוט מן הרגשה כזאת של.. זה לא כמות הספרים שאני קוראת בד"כ, במיוחד בחופש.. כאילו אפילו בזמן של הבגרויות קראתי יותר!
זזתי!
צ'או!
נכתב על ידי צביבי , 16/8/2009 20:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  צביבי

בת: 32




256
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)