לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם למלאך השחור שלי נשברו הכנפיים

כינוי:  evilness

בת: 33

ICQ: 274368424 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט כפול-פיצוי על חודש וחצי של חוסר כתיבה


בגלל שמשעמם לי והבטחתי לכמה בנות פוסטים ולא כתבתי ועכשיו נועה מאיימת עלי באקדח(לא אבל היא יושבת פה ודורשת..) אני כותבת פוסט

חלק א'-שאלון שנגנב באכזריות רבה ביותר מנימרוד(לא נראה לי שאכפת לו)

חלק ב'-משפטים חביבים


*איך קוראים לך? סיגל נעיםפ מאוד מה קורה?ממצב?מה העיניינים?איך האישה?הבעל?הילדים? *אם היית יכול לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? אני אוהבת את השם שלי(העיקר לא סיגלית!!!!!!!!!!!!!!) השם הכי יפה לילד: אף אחד לא יסכים איתי אבל לא כפת לי...ים!(ואני מדברת מהתמכרות לים!)

השם הכי יפה לילדה: סיגל...סתם לא יודעת

הכינויים שיש לשם שלך: גולי,סיגלי,סיגלית(גרררר),נצנוץ,נצנוצת,סי,סיסי(יש פה כפילויות?!),say(מהמשפט של לירון,...סיי דה ארטיסט גאי...אבל אני לא בחור אני בחורה-נסלח לה) ועוד כל מיני... האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? אח שלי אהב מישהי אבל בעיקרון לא האם תקרא לבן/בת שלך על שמך? מממ,לא,יהיו תסביכים בבית אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? למה לחשוב על מצב היפוטטי כזה?!(אני אוהבת ת'מילה הזאת)

 

תעודת זהות שם מלא: סיגל סויסה(למה שוב שם?!)

תאריך לידה: 28.3.1991

כתובת: איי שם בקיריית מוצקין

בית ספר (או למקרה שלנו יותר יתאים "בית כלא"): אורט מוצקין

 מזל: טלה

חיות מחמד: כלבה ודגים וגעגוע לאיגור הנחש שלי מכיתה ז'(שעכשיו הוא נקבה וקוראים לה נטשה והיא אצל דודים שלי עדיין) 

 אורך שיער: עד התחת בערך(כשהוא ישר)

כיתה: עוד שבועיים ביא' :/

 מצליח בבית ספר? משו כזה,נגיד,בעיקר באומנות יהדות וחינוך תעבורתי(עוד חודשיים ושבוע תאוריה

תחביבים: ריקוד(!!!),גיטרה,חברים,ציור,בלה בלה בלה

 איזה שפות אתה מדבר? עיברית,אנגלית,ערבית(אם אני זוכרת משו מהחטיבה),ספרדית(יותר מקשיבה ועונה בעיברית אבל לפעמים...),קצת גרמנית(נו אז למדתי כמה מילים וכמה קללות...זה מה שלומדים ב10 ימים)...

 בן כמה אתה? 16 וחצי בקרוב

מסנג`ר: יש

 איסיקיו: כנ"ל (גם זה וגם מסנג'ר אני יכולה לתת -אם למישו שקורה פה אין אבל לא נראה לי-אם תבקשו,אולי..)

 מה אוהב/ת לאכול: אוכל זה לא כיף(יעל-בבקשה אל תרצחי אותי,בבקשה!!!)

 מה אוהב/ת לשתות: קולה,ועוד דברים מוזרים כמו בגרמניה(ולירון תסכימי איתי)

צבע עיניים: ירוק / כחול /אפור-איך שבא להן באותו רגע

צבע שיער: חום...(אולי עוד מעט יהיו כמה פסים של שחור סיני...אבל לא משו שיהיה בולט אם בכלל יראו)

 איפה נולדת? איפשהו בחיפה

רגיש לדגדוגים? יותר מכל בן אדם אחר בעולם

אוהבים את החיים או לא: משתדלת בדרך כלל

כמה אחים: אחד ואחת

מה הדבר הכי חשוב לך? אממ הרבה דברים...חברים,ריקוד,ושאר סלט פירות עם רגלי צפרדעים כי בא לי

 ממה אתה הכי מפחד? מהחושך,סתם XD...נראה לי שמלהיות לבד...אבל לבד אמיתי..

 צבעת פעם את השיער? כן,כיתה ז'(כמו הצבע שלי-טיפה יותר אדום)

 יש פירסינג? לא קעקועים? לא

 אובססיות? ריקוד (ואם איי פעם אני יגיד שאני יכולה להפסיק כשאני רוצה-אני ישקר ותביאו לי מכות)

התמכרויות? אין משהו מיוחד יש לך סודות? כן אבל אני לא ירשום אותם...בכל זאת סודות...אבל ממש בקטנה

יש לך הרגלים רעים? לפעמים אני מרגישה קצת אימויית אבל זה לא הרגל רע,ככה זה וזהו

אתה יודע לשיר? עדיף שלא,את קריירת השירה שלי הפסקתי בכיתה ה' בנטישת הלהקה של ביצפר,לא חוזרת

היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? אני מקווה,אחרת אני כנראה ממש חרא

מה החולשה הכי גדולה שלך? אין לי שמייץ,אולי בנים חמודים,אני בכל זאת בת....

יש משהו שאתה מתחרט שעשית/לא עשית? שעשיתי...בטח יש ואני לא זוכרת(אולי איזה נשיקה אחת אבל לא אכפת לי זה היה צריך לקרות) ושלא עשיתי,כל כך הרבה-כל הכאב שלי מלפני שנה היה יכול להעלם אם הייתי עושה משו לפני...

 

 

התאהבת פעם? כן

פעם חשבת להתאבד? לא,חשבתי על משו גרוע הרבה יותר

התנשקת פעם עם בן? כן(שניים והרבה)

שיקרת פעם? לצערי

 התאהבת בידידה? ממ ידיד וכן

 עשית פעם סיאנס? כן כשהייתי קטנה

אמרת למישהו "אני אוהב אותך" והתכוונת? לא במילים האלה אבל כן,בעצם אולי כן במילים האלה אבל ממש קשה לי להגיע אליהן,אני מתביישת...^_^"

 היית פעם בחו"ל? כן-גרמניה ובקרוב פולין

 הרביצו לך/הרבצת למישהו? מכות של צחוק רק

שחית בעירום? לא

 ברחת מהבית? הייתי קרובה(הגיטרה,התיק,הנעלי פוינט ו5 ש"ח היו איתי כבר בחוץ,אבל חזרתי ב12 בלילה)

נשארת ער כל הלילה? כן,כמה פעמים

 לא אכלת יום שלם? כן (ואני לא "אנה" יעל!)

דיברת בטלפון כל הלילה? לא

הרגת חיה בטעות? למה בטעות?!סתם לא

הרגת חיה? נמלה-היא מתה לי באמצע ניתוח לב פתוח(שנשאר פתוח)

עישנת סיגריות? לא

 עישנת נרגילה? לא

שתית אלכוהול? מממ ממש בטיפה,לא משו קבוע

 התנשקת? לא עניתי על זה כבר?!כן

 ישנת עם בן המין השני בלי סקס? לא,אבל זה לא משו שמפריע לי

הסתפרת? כן

השתמשת באוכל לא למטרת אכילה? למטרת זריקה חחח

 קפצת כיתה? לא אני לא כל כך חכמה

היית ערום בציבור? לא

קיבלת חשבון פלאפון של יותר מ500 ₪? לא,לא עברתי ת'200 עד כמה שאני יודעת

נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? לא,בינתיים,מתישו זה יקרה

התאפרת? כן-הופעות,עיניינים חחח

רצית להיות משהו שאתה לא? לא נראה לי(חוץ מאותן מחשבות על ההכי גרוע,לא נחשיב)

רצית להיות בן המין השני? לא

תקלחת יותר מפעמיים ביום? כן

הרגשת שאתה בוגד בעצמך? לא זוכרת

 נעצרת? לא,אני ילדה טובה,תשתקו!

 קיבלת נכשל בתעודה? לא ^^

שברת עצם בגוף? לא ^^2X

רכבת על אופניים? מין הסתם

רכבת על סוס? כן-יומולדת 10

 שיחקת כדורגל? לא

 שיחקת מונופול? ברור

שיחקת שש-בש? כן

הברזת מביה"ס? כן-אבל הכל מאושר שקט!

היית מאושר? כן

התנצלת על משהו שעשית? מלאנתאלפים פעם

היית כל הלילה על המחשב? לא-רק עד 5 בבוקר

התקלחת עם מישהו? כשהייתי ממש קטנה...

 קמת באמצע הלילה סתם ככה? כן זכרת חלום? ואוו מלא,בזמן החרון גם כאלה שמיתגשנמים

נרדמת בשיעור? לא,לצערי

 העברת פתקים בשיעור? אלפתאלפים פעמים

 תפסו אותך? לא, אני סופר סיגל!=]


חלק ב'(וואו יוצא לי פוסט יותר ארוך מהנצח!)

אממ

-נועה:*באמצע משחק קלפים והיא אפילו לא שמה לב שהיא אמרה את זה* "כואב לי בעור בתוף של הפנים"

*טוב אני צריכה הסבר ממתי קיים כזה דבר!*

-טל:"אני נופלת בכל הבורים פה!"  אמא של נועה:"עם עיברית כזאת אני מבינה למה את נופלת"

-אני:"ושהתולעים יז**נו לי מהגופה"

-ורד:"*באמצע הלילה רואה את רן לנגר קם ושואלת:*"לאן אתה הולך?"   לנגר:"לחפש את נמו! מה נראה לך אני הולך לשירותים"   (*אחח נמו נמו*)

-גיא(גיאצ'ו בשביל נועה):"לך לך תחליף ת'גופית אבא מכה הזאת!"

-גיא(זה אותו אחד..תבינו כבר שבישבילה זה גיאצ'ו):"איריס!מה את מחרמנת אותי?!"(*אוקיי איריס היא חומד והיא רק חיפשה את הפלאפון שלה אצלו כי אמרו לה שזה אצלו...*)

-איציק לקורמן:"את רואה את הערפל המגעיל הזה?...זה ערפל מגעיל"....*יופי גאון!*

-אני:"נועה הוא מנצל אותך מינית"(*נזרק עליה משום מקום אהמאהמ בוב של אריה בידיוק למקום....*)

-נועה ואני היום באוטובוס:"איך אומרים זברה בזכר?....-זבר זברזברזברזברזבר..כמו שגוזל בנקבה זה גוזלת..."

(*וואוווווו רק אני אומרת את זה!יש מבין?!יפה!*)

 

טוב זה הסוף אבל אני מאמינה שמחר או אולי אולי אפילו היום אני יעלה כמה תמונות(אם הן לא נוראיות מידיי) כי נועה ואני הולכות לקחת את התמונות מאיציק=]

יום טוב (גם מנועה)

נכתב על ידי evilness , 20/8/2007 15:42  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לevilness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על evilness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)