לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bננה הבלוג לבנות =]


בלוג לבנות,טיפוח,אהבה,קיטש ובכלל גיל ההתבגרות...

Avatarכינוי:  צוות Bננה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

צבעי לק מומלצים [ = + פרנצ'ים


(כן , רק לפני כמה דקות פוסט XD)

בקשר לסלסול - בקרוב אני אשלים , אני ...אוספת מידע XD .

*אני אתן הודעה ואתן קישור ישיר לקטע הקודם כשהחלק השני יהיה מוכן*

 

בכל מקרה .

פדיקור , מניקור , סתם קצת לק , אפילו בלי לסדר ,ופרנצ'ים .

הכולהכולהכולהכולהכול אבל הכול פה > <.

 

נתחיל מהיסודות D:

הציפורניים עצמן .

אני אומרת - לפני שתשימו לקים כאלה שלא תוכלו לראות מה הולך על הציפורן , תסדרו אותה .

ככה כל התקופה הזאת שיהיה לכן לק תוכלו להיות רגועות , תגידו " היי , אין מה לדאוג , סידרתי את הציפורן , עיצבתי , גזרתי, אז הכול יהיה יופי טופי XD" .

כי אני אישית , כל פעם שאני שמה לק בלי לדאוג קודם לציפורניים , אני ממש דואגת , כי אני שמה צבעים כהים , כמו אדום , שחור , ורוד כהה , כלמיני כאלה , והם מסתירים את כל הציפורן - בניגוד לצבעים בהירים ושקופים שאפשר לראות מה הולך שם D:

אז באמת שכדאי קודם תסדר קצת את הציפורניים .

 

בקשר לצבעי הלק :

סגנונות אנשים , סגנונות .D:

באמת , פריקית ?לכי על שחור , אדום , אפילו שחור אדום .

או בכלל , רוצה משהו נחמד?

אני ממליצה על אדום בהיר , וצבעים זוהרים , צבעי דיסקו D:

שליטעע $%#@$@~# ><

באמת , הכי באופנה הצבעים הזוהרים האלה , אני ממליצה בורוד , ירוק וצהוב , אבל זה עניין של טעם .

או שאם אתן רוצות משהו חלש , לא צעקני , אפשר צבע גוף , אבל מהשקופים , נורא יפה , אני ממליצה .

 

אבלל O: !

פרנץ' .

איןאין על זה .

תגדלו את הציפורן , תטפחו , ואז תשימו סלוטייפ(ככה אני עושה :) על הציפורן חוץ מהחלק שצובעים , וצבעו בלבן , אני גם ממליצה לשים מעל ציפוי מבריק , אוי מחזק ציפורניים (בעיקרון זה אותו דבר.) , ומעל אפשר לקנות אבנים מיוחדות אם פרחים ולשים , נורא יפה , אני אישית ממליצה בחום .

 

אבל היי .

זה עניין של טעם .

ואל תקשיבו למה שאחרים אומרים לכן , אתן זה אתן , ואת שמות מה שאתן אוהבות . [= .

 

♥ , ליטל .

נכתב על ידי צוות Bננה , 17/12/2009 00:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/10/2012 18:58
 



הכול על תלתליישן ומחליקיישן D:


שלום שלום לכן בננות יקרות D:

התגעגעתן ?

אוקיי .

הרבה מהחברות שלי לא יודעות מה לעשות עם עצמן .

תסרוקות , החלקות , ופנים , סלסולים .

אז החלטתי לעזור לא רק להן , אלא גם לכן .

 

קודם כל , שיער זה רק עניין של סטייל , טעם , ותכונות בפנים ובגוף .

למשל :

אם את ממש נמוכה , ואת רוצה לפחות להיראות  גבוהה , מן הראוי שלא יהיה לך שיער ארוך , או אם את רוצה להדגיש את הפנים , לא כדאי שיהיה לך שיער ארוך , כי השיער ירכז את כל תשומת הלב אליו , וטיפה יסתיר לך את הפנים .

אוקיי , אחרי שהבנו את הפואנטה , אני רוצה לגשת לנושא ולהסביר קצת על סגנונות שונים .

 

החלקה O:

~פאם פאם פאם !~XD

עושה את השיער , מן הסתם , חלק .

בעיקרון הולך יפה כמעט עם כל מבנה עצמות , במיוחד אם יש לך פנים עגולות הייתי ממליצה שתעשי החלקה , כי זה מוסיף המון , החלקה בעיקרון לא מומלצת אם את עושה אותה בקביעות , כי החלקה עלולה לשרוף את השיער וקצוות השיער שלך יהפכו ללבנות [ קרה לחברה שלי , והיא מאז צובעת את השיער שלה כל הזמן . ] , לכן לא הייתי בדיוק ממליצה לכן .

אבל -

מסיבות , אירועים מיוחדים , אם אם אתן סתם רוצות לעשות גיוון מסוים בשיער , מייקאובר , או כל דבר אחר , הייתי בהחלט אומרת שכדאי .

 

WARNING !

הכול תלוי , אבל הכול .

המחליק , הידע , והתקציב שלכן \ =

בעיקרון , לפי דעתי מחליק טוב עולה לפחות 280 שקל , וזה במקרה הטוב .

אני קניתי מחליק ב350 ש"ח והוא עובד טוב כבר יותר משנתיים ,

אז כן , האיכות של המחליק מאוד חשובה , כי אפשר גם להכין מחליק מנייר , אזמה ?D: , הוא יחליק ?XD

לכן היזהרו ותשקלו היטב את כל האפשרויות לפני קניית מחליק , ואם זה המחליק הראשון [ מרגש ;) ] הייתי ממליצה לשאול לדעתה של הספרית שלכן , היא בטח מבינה , אבל אם היא תציע לכן לקנות אצלה אל תקנו , עדיף לקנות בחנות , זה יותר רשמי - יותר אמין , ואם תקנו אצלה וזה ייתקלקל , לאן תפנו ? > < , לכן הייתי ממליצה לקנות בחנות , ולא במקום אחר .

 

עכשיו , הידע שלכן -

בדיוק כמו שילדה בת 7 לא תכין לכן אנטריקוט עם סלט ורוטב צ'ילי ( עזבו , אני רעבה עכשיו =\ ) , אתן לא תעשו מחליק לעצמכן , או לאדם אחר בלי שתדעו איך .

אפשר לקרוא מדריכים באינטרנט , לשאול לדעתה של מישהי שמבינה , או שבכלל - אפשר לקבוע תור עם הספרית ולעשות אצלה , אבל , יותר משתלם פשוט לקרוא מדריך באינטרנט , לעשות החלקה בדיוק עם אותה האיכות ולא לשלם על זה כסף .

 

אממ , זה בעיקרון כל מה שאני יכולה לתת לכן , אם יש שאלות ?פנו אליי בתגובות [ :

 

 

סלסול ?בקרוב = ]

סגנונות לתסרוקות ?בקרוב > <

בקשות מיוחדות ?בתגובות D:

אשמח אם תגיבו , ממש חשוב לי .

3 > ,

ליטל .

נכתב על ידי צוות Bננה , 16/12/2009 23:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/10/2010 18:11
 





48,547

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות Bננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות Bננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)