לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tales By Josh


stories by me..

כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

משהו שכתבתי/תהיות.


 

 -תהיות-

 

 

חברים,
האם הם קיימים?
בעיניי,
לפני כל המקרה ההוא שקרה,
הייתי בטוח שכן.

 

אהבה,
האם היא קיימת?
בעיניי,
לפני כל המקרה ההוא שקרה,
הייתי בטוח שכן.

 

כנות,
האם היא קיימת?
בעיניי,
לפני כל המקרה ההוא שקרה,
הייתי בטוח שכן.

 

אך היום,
לאחר כל זה-
אם תשאלו אותי,
לא אומר בוודאות כי כן,
יכול להיות שכל זה אכן קיים- אך לא בעולמי שלי.

 

וכן- יכול להיות שהיו קיימים ערכים אלה אצלי,
לפני שהבום התפוצץ,

מה שכן אומר בוודאות-
זה שהכאב ישנו,
הותרת בי כתם, לכל החיים.

 

 

..סתם עוד משהו די ישן שכתבתי,

ולבסוף החלטתי לפרסם.

 


- ג'וש.

נכתב על ידי , 14/10/2007 16:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו שכתבתי/לעולם לא.


 

-לעולם לא-

 

לעולם לא חשבתי שזה קורה,
לעולם לא חשבתי שזה יקרה לי,
לעולם לא חשדתי בך, ובשאר ידידיי,
והכל,
הכל התגלה כשקר אחד גדול.

 

חברים,
מה שחשבתי שיש לי,
התגלו כשקר גם כן,
כשוטה- חייתי בבועה אחת גדולה,
וכשהתנפצה,
כל הכאב התנפץ גם כן.

 

נפלה עליי חשכה,
והאור- שבקצה המנהרה,
נראה רחוק מלהופיע בפניי.

 

 

משהו ישן שכתבתי (למגירה)
והחלטתי לפרסם אותו,

 

 

מוקדש לה, לו, ולו.

 

 


- ג'וש.

נכתב על ידי , 14/10/2007 16:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברה שנה מהעדכון האחרון שלי פה.


 

קרוב לשנה שלא עידכנתי, יצא לי אתמול להזכר על קיומו של הבלוג הזה..
אז דפדפתי בארכיון, ואז זה היכה בי..
קרוב לשנה אמנם לא עדכנתי, ועם זאת גם קרוב לשנה שאנחנו לא בקשר,
אני- והיא,
לא יודע למה,

אני לא חושב שאני מסוגל לסלוח לה.. לו..
על כל מה שקרה, זה פשוט היכה בי כמטח קטיושות.
 
אני גם לא חושב שנחזור להיות בקשר.. אז,
כנראה שהגיע הזמן לתקופה חדשה, הלא כך?


וכן, אני לא אומר שלא המשכתי בחיי, כי אני כן,
פשוט התחושות הללו.. של הבדידות, של הלבד הזה, ותחושת הנבגד, הבגידות
עולות בי כל פעם מחדש..

האישה ההיא, שאהבתי כלכך, שהקרבתי למענה ולמען היחסים שלנו כלכך הרבה.. עשתה לי טראומה,

הותירה בי מעין שוק.

 

אשתדל לעדכן פה (פחות על רגשותיי)

אך יותר על שיריי (שנכתבו בשנה הזו שלא עדכנתי למגרה בלבד)

 

 

- ג'וש.

נכתב על ידי , 14/10/2007 14:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Joshua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Joshua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)