לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

After great pain, a formal feeling comes - Emily Dickinson


אף פעם אל תספרו שום דבר לאף אחד.אם תספרו, תיכף תתחילו להתגעגע לכולם.(ג'.ד סאלינג'ר, התפסן, צפוי, סו מי)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

מיני משבר


אני וידידי ההומו

ישבנו ואכלנו לנו.

בסוף הארוחה אחרי הסיגריה,

הבחנתי כי משעמם לי.

ישבתי וקראתי לי להנאתי את הגלובס שלי,

וחשבתי על הדברים שאני יכולה לעשות.

ואז לפתע המחשבה הצלולה קפצה לראשי

ולקול תרועות החצוצרה

ולאור המנורה הקטנה שנדלקה בראש שלי הבנתי -

חשקה הנערה בסקס.

 

הלכה הנערה למחשב,

לראות באם מישהו מה"קבועים" (ממש נשמע פרוע היי.... יש איזה אחד-שניים בסצנה המדוברת) חושק באיזה מפגש אינטימי שורף קלוריות של חורף.

דווקא הגיעה הודעה מאחד מהם.

נפשי קצה בו.

השאר היו בגדר נעלמים.

אך לא בחורה רבת תושיה כמוני תוותר - לא ולא!

נכנסתי לי לאחד מאתרי ההכרויות (סקס?) חביבים עלי,

ולפתע פתאום -

נגעלתי.

לקרוא עוד כפולות של שלושה משפטים על איך מישהו מקסים וחובב טבע רוצה לרוץ עימי במדבר תוך כדי נענוע אגן פרוע ואי-החזרת טלפון ביום למחרת.

פשוט נגעלתי.

לא יכולתי להסתכל על זה יותר.

לא על הבחורים,

לא על דברי השנינה,

לא על האתר שקיים רק למען הסטוצים (יזיזים לייק דה).

נמאס לי לקרוא בין השורות

באם מישהו שווה באמת או שהנה עוד סתם אידיוט

נמאס לי לנתח זוויות צילום

נמאס לי לפסול נתונים לא אמינים

פשוט - מגעיל.

כן,כן כמו כולם כנראה שגם אני לא הכי כנה כאן,

אבל - כנראה שזו הבעיה כאן.

היכולת להסתתר,לעוות,לעצב את המציאות כרצונך

כל כך גדולה

שאנשים לא מבינים שאם דווקא בהכרות אמיתית חשקה נפשם -

זה כנראה לא המקום.

כנראה ליחידי סגולה או משהו.

הדבר היחיד שיצא לי מהאתרים בהטיפשיים הללו (חוץ מהמון סקס כמובן)

זה להבין את השפה הפרטית.

להבין את הקודים הקטנים והמפגרים.

ולהבין שילדים קטנים צריכים להיות מוצאים מהחוק (נו טוב לא באמת).

גלשתי קצת.

נמאס לי לסנן

נמאס לי להאמין

נמאס לי לסנן אנשים עם שגיאות כתיב.

 

אני יוצאת לשתות.

נכתב על ידי , 12/11/2003 00:48  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 43




47,615
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם לא קשורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם לא קשורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)