לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

היינו ילדים


וואו, הרבה זמן לא הייתי פה, אבל עכשיו בא לי לרשום :)

היתה לי עכשיו שיחה עם "מכר" שלי - שאני לא אגלה את שמו - שזעזעה אותי קצת.

*אחוזה זה כינוי לפנימיה שלמדתי בה

**English Down

 

מכר:

-נמרוד

-איפה הימיים

-של אחוזה

-

נמרוד:

-עדיין יש לי ז'קט ג'ינס שלך

-

מכר:

-חחח להה

-מזכרת אחי

-

נמרוד:

-אבל הוא קטן עלי עכשיו

-חחח

-

מכר:

-יש לי גם מזכרת ממך

-חחח אתה יודע

-

נמרוד:

-?

-

מכר:

-כבר שכחת?

-

נמרוד:

-מה?

-

מכר:

-איזה לילה שכמעט שברת לי תצלעות,

-"פטיש",

-הבעיטה הזו.

-אני לא אשכח את זה חחח בחיי

-

נמרוד:

-שניה

-

מכר:

-כי הצקתי לך הרבה ורצית לישון

-

נמרוד:

-כן אני זוכר. ושלום תמיד יצא מזה איכשהו

-

מכר:

-חח כן, היינו ילדים

-והכדורים שלהם עשו אותי מסומם שם

 

אבל אני לא הייתי מסומם, עלי ההצקות האלו השפיעו עד היום. חסר עמוד שדרה קטן שכמותי

 

Wowlong time since I've been herebut now I write:)
Just had a conversation with someone I knew my - I will not say his name - that shocked me a little.
* Ahuza is a nickname of the bording school I was in

 

Guy: Nimrod
- Where the old days
- Of an estate
 

-

Nimrod:
- I still have your denim jacket
-
Sold:
- Tired lol
- Souvenir brother
-
Nimrod:
- But it is small for me now
- Lol
-
Sold:
- I also have a souvenir from you
- Lol you know
-
Nimrod:
-?
-
Sold:
- Have you forgotten?
-
Nimrod:
- What?
-
Sold:
- What a night that almost broke my Ttzlot,
- "Hammer",
- This kick.
- I will not forget this in my life lol
-
Nimrod:
- Second
-
Sold:
- That I pestered you a lot and wanted to sleep
-
Nimrod:
- Yes I rememberAnd peace always come out of it somehow
-
Sold:
- Hook Yeswe were kids
- And their pills made ​​me stoned there
 

 

But I was not stoned, I have these nagging affected to this date. Spineless little prick like me

נכתב על ידי , 7/1/2012 11:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)