לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

התמכרות


בא לי, בא לי לישתות, בא לי לעשן.


אני כל כך פוחד ליפול שוב, הנפילה אחרי 8 חודשים כמעט ריסקה אותי אבל זה היה כל כך טוב!


החוסר תחושה הזו, הבריחה מרגשות של הפיטורים מהעבודה והלחצים שאמא שלי שאפילו בגילי לא מניחה לי...


ועכשיו אני מאוהב ועם כל תחושת האופוריה מגיעים גם הפחדים והסרטים שאני תמיד אוכל בגלל החוסר ביטחון העצמי שלי.


אני כל כך רוצה שזה יעבוד אבל אני לא יכול לתת לה את מה שהיא הכי אוהבת.


היא מושלמת, אני מרגיש פגום כמו שתמיד הרגשתי.


ביום שלישי הייתי אצלה כמעט כל היום והיה מדהים וכל כך טוב עד כדי דמעות של אושר ואני מפחד, מפחד לפגוע בילדה שלי, והיא שלי ורק שלי ואני כל כך אוהב את זה ואותה.


הכרתי את החברים שלה ואת ההורים שלה ולפחות מהאמא יש "אור ירוק" לפחות זמני.


איך אני יכול להיות מושלם בשבילה אם אני כל הזמן חושב על כמה שאני פוחד לאכזב אותה??


לוחמת שלי, בייבי שלי, לובימיה, אני אוהב אותך

נכתב על ידי , 12/6/2014 10:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)