לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

קרה כל כך הרבה


אז השותפה שלי העיפה אותי מהדירה, היא הכניסה אותי לדירה שלה לפני בערך 3 חודשים בשביל "לעזור" לי לעמוד על הרגליים אחרי הנפילה הגדולה שלי חזרה לסמים ואלכוהול, אספה אותי אחרי הקריז הקשה שלי שהפחיד אותי כל כך.

היא עברה כל גבול אפשרי, האשימה אותי בדברים לא הגיוניים, האשימה את חברה שלי, ירדה על חברה שלי - "אתה מביא אותה לפה כי היא זיון בטוח" - סתומה.

אתמול לפנות בוקר ב5:15 היא באה ביציאה של "עד 8:30 אתה והחברה החולה שלך יוצאים לי מהבית!"

היא טענה שחברה שלי, הבייבי שלי, הדביקה אותה, חברה שלה ועוד בחור שהיא ניצלה בדלקת ריאות (מה שלא הגיוני כי חברה שלי לא חולה).

אחרי שהבאתי לה כסף לתרופות כשכמעט ולא היה לי, אחרי שהיא היתה יורדת עלי ומוציאה אותי חלש ואפסי על בסיס יומיומי, אחרי שאני מנקה, מסדר, מבשל, עושה כלים, עוזר בתמיכה נפשית ליצור הקטן והאומלל הזה שקראה לעצמה "החברה הכי טובה שלי". ניסיתי להסביר לה שכסף ושתקנה לי דברים זה לא מה שאני צריך, אני צריך שקט, שאני אוכל לעבוד, שאני אוכל לעמוד על הרגליים שלי מחדש.

אחרי שהיא הוציאה אותי מהבית שמעתי מאנשים שהיא אומרת שגנבתי לה כסף, אייפוד ואופניים.

אני בטוח שזה לא נגמר בזה ושהשמועות עוד יעופו אבל לא הכי אכפת לי מזה, מי שמכיר אותי מכיר אותי טוב ויודע שזה לא נכון ומי שלא מכיר אותי שיבושם לו, הוא יכול להאמין ליצור הזה או שהוא יכול להאמין לי וזה ממש לא משנה כי טוב לי עם מי שאני נמצא איתו ולא מחפש דברים חדשים.

מעבר לזה היו לי חודשיים עם החברה היפה שלי שאומנם עוד לא יצא לנו לחגוג כמו שצריך אבל זה בגלל שאין לי כסף כרגע עד המשכורת (וגם אז אני מקווה שהמסגרת שלי בבנק תסודר *תזכורת לעצמי לדבר עם הבנק*).

אתמול על הבוקר בייבי התקשרה לאמא שלה, בקשה שאני אבוא אליה עד שאני אמצא את המקום שאני אוכל לגור בו אז בינתיים אני גר אצלה.

מעצבן אותי לשנות הגדרות אבטחה בפייסבוק שלי כי היצור יכולה לפרוץ לי לפייסבוק, מעצבן אותי שנשארו אצלה דברים שלי כולל חולצות לעבודה. מעצבן אותי שהחרא הזה קרה בכלל אבל היי, לפחות סוף סוף הגעתי לאן שרציתי שזה קרוב יותר לבייבי, קרוב יותר למקום שעושה לי טוב.

תמיד הטריד אותי ההאשמות של היצור כלפי העולם, כמה שכל העולם נגדה, הפרנויות והחוסר אמונה, היא בחורה חולה שצריכה עזרה והרבה ממנה.

אבל... עכשיו טוב :)

נכתב על ידי , 4/8/2014 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)