לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

בוקר טוב :)


אז אחרי משמרת בגרג (לצערי זו רק התלמדות אז כלום שעות ביום)

ועוד הודיעו לי שזו לא תהיה משרה מלאה בחודש הראשון למרות שבראיון המנהל שם אמר לי שזו תהיה משרה מלאה.

אז אחרי המשמרת אני נפגשתי עם בייבי והיא התלהבה מאיזו מתמונה שהיא צילמה עם הפלאפון החדש שלה וזה היה כל כךף כיף לראות אותה שמחה ככה, שווה כל רגע של המתנה בתור המגעיל של סלקום :)

אחרי זה אני צילמתי כמה תמונות ואותי קצת יותר קשה לרצות עם מצלמה (למרות שהמצלמה ממש טובה בG3) כי אני מצלמם המון ורואה כמעט כל פאק שיוצא בצילום עד הטישטוש הקטן ביותר אבל בכל זאת זה בסדר.

אבל אתם תשפטו, להלן תמונה של בוקר (שצולמה בלילה חחח):


 

נ.ב.

  קשה לקום בבוקר על 4 שעות שינה בערך :/

נכתב על ידי , 19/8/2014 08:27   בקטגוריות בלוג צילום, כלכלי, כסף, נעים, פנאי, צילום, קבוצות צילום, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)