לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

ערב חג ושטויות - יומן גמילה פרק 13


אז אתמול היה הערב חג ועשינו אותו אצל אחי ומשפחתו.

היה נחמד וממש מצחיק שאחי שאין לו שום קשר לדת או דברים בסגנון ניסה לעשות קידוש וקטע לימודי על החג לילדים שלו.

מגמגם, עם ראש בתוך הספר שקנה במיוחד בשביל זה ומאבד כל הזמן את הריכוז של הילדים אבל לא הפסיק ולא התייאש והצליח בכל זאת, אני גאה בו.

כמה אוכל! כמה אוכל! אלוהים אני עדיין מפוצץ!

שי אחיינית שלי בת השנה וחצי כבר כמעט מדברת שוטף וזה ממש מתוק לראות אותה רוקדת ושרה.

חזרנו הביתה מותשים (לפחות אני) אבל מלאים ומרוצים.

*

יום ראשון 10/11/2013

שובר כלים

07:13

היה בוקר טוב עד שבתאום בודק העלנו אותנו ללובי 5 לאסוף את איברהים שהיה בשבירת כלים.

הוא דיבר לא יפה, לא אלי ולא אל מקס אבל לא לוקח ללב.

הפסדנו ספורט אבל זה לא הפסד גדול.

ארוחת בוקר נעימה ויאללה לניקיונות.

ניקיתי את החדר ועזרתי קצת בלובי.

16:07

סבב בוקר וקבוצת גוזלים היו בסדר, לא משהו מיוחד.

גם תפקודים כמעט ולא היה לי היום.

הייתי אצל דק' אילן היום והוא אמר שהוריקוצלה לא דחוף אבל הוא שולח אותי לעשות מדרסים לרגל.

היתה קבוצה עם יהודית היום והיה נחמד אבל לא הרבה מעבר לזה.

יפית מתנהלת לי בראש ואני צריך לעשות עם עצמי בדק בית לראות למה אני נותן לזה לקרות לי.

אני פנטזיונר לא קטן וחייב להפסיק עם הפנטזיות שלי.

22:13

התחלתי בנפילה ואני מזהה את זה, זה מתחיל בדברים הקטנים כמו שלא רשמתי עד הסוף ביומן היום וזה ניהל אותי אחרי הצהריים.

ארוחת הערב היתה דלה אבל חפיף, כבר היו לי ימים שהלכתי לישון רעב אחרי ימים בלי אוכל בכלל.

אני כועס על עצמי, עצבני רצח על זה שאני לא מוציא את יפית מהמחשבות שלי כי אני יודע שזה מצב סיכון ענקי בשבילי גם עם העבר שלי וגם עם החוקים של הקהילה.

אני יודע שכל מקום שהיא נמצאת בו אני חייב להיות רחוק ממנוועדיין אני כאליו נותן לעצמי ליסבול ולהסתכל על "הפרי האסור".

אם לא יקלטו ויעיפו אותי אותי בסוף אני אלך רק כדי להיות רחוק מזהוהבעיה הכי גדולה שאני לא יודע למי לפנות לעזרה כי זה אסור אז אני לא יכול לפנותצ לאיש צוות ובגלל שהמטופלים לא מכירים את הסיפור שלי אז הם לא יכולים להבין את המצב שאני נמצא בו.

מעבר לקטע עם יפית, היה היום סיפור חיים לשלום ולמרות שזה לא דומה בכלל לסיפור שלי התחלתי לראות תמונות מהחיים שלי בראש וזה נתן לי נפילה ענקית בהרגשה.

אני חלש ומאבד כוחות מרגע לרגע ולא יודע מה אני אחליט מחר.

כבר הערב החלטתי בערך 4 פעמים שאני אלך מחר וכל פעם שכנעתי את עצמי לא ללכת.

אני חייב עזרה.

אמחר אני אקח איתי את היומן לקבוצת גוזלים ואקריא קצת ממה שרשמתי הערב.

מקס מנסה לתמוך אבל אני רואה שגם לו אין כמעט כוחות וגם צריך תמיכה שאני במצבי לא יכול לתת לו.

בא לי לבכות ואני חנוק אבל זה לא יוצא החוצה.

מחר יום חדש ואני מקווה שאני ארגיש יותר טוב.

לילה טוב

נמרוד ארבל

55 ימי ניקיון

 

נכתב על ידי , 9/10/2014 10:51   בקטגוריות גמילה, יומן, מכורים אנונימים, נרקומן, עזיבה, עצוב, פנאי, שאלות, שקט נפשי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)