לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

BitchCraft


וואו עדכנתי הרבה היום.

בכל מקרה המקרה האחרון בתגובות שלי בבלוג ממש שעשע אותי איך בן אדם יכול לשרוף את עצמו בכזו קלות בלי לחשוב בכלל ולחשוף עד כמה הוא פשוט כמשמעו קקי שלי בן אדם חחח

תוך כדי גיליתי כישרון חדש שלי:




חוץ מזה עדכנתי גם בבלוג צילום שלי אחרי תקופה לא קצרה שלא עדכנתי ואתם מוזמנים להכנס פה

 

אורסולה נשמעת הרבה יותר טוב מבימים האחרונים וזה משמח ביותר D:


יום חמישי  14/11/2013
בקשת עזרה
22:30
18 ימים בקהילה
אני קצת מכריח את עצמי לרשום עכשיו.
היה היום יום ממצה וקשה עם המון תחושות רעות.
היום שברתי כלים בבוקר ולמשך כל הזמן של התפקוד של אחרי הפסקת 10 ועד הצהריים.
למרות שתפקדתי זרקתי זין על כל חוק כמעט שקיים בקהילה וכל זה הגיע מזה שלא דיברתי על מה שהרגשתי בימים האחרונים.
אני לא אוהב את גלעד הבחור החדש כי הוא שתלטן וחש מעצמו ודי נמאס לי ממנו.
יפית, יפית, יפית... מצחיק, חוץ מזה שהיא נראת מדהים לדעתי, אני לא יודע עליה כמעט כלום אבל אני מרשה לעצמי להתאהב עד מעל הראש. אולי דווקא בגלל שזו מערכת יחסים בלתי אפשרית? כמו שעשיתי לעצמי תמיד...
אוהב להיות במקום של הסבל ולמצוא סיבה ללמה כואב לי.
מקס חיזק אותי הערב וזה שימח אותי.
כל היום בעליות וירידות בהרגשה אבל הולך לישון בהרגשה יותר טובה מזו שקמתי איתה.
"ראיתי סרט אמריקאי והתאהבתי בשחקנית...."
לילה טוב
נמרוד ארבל
59 ימי ניקיון

נכתב על ידי , 29/10/2014 00:09   בקטגוריות גמילה, יומן, כעסים, מכורים אנונימים, נרקומן, נאצה, עצוב, פרידות, תסכול, תגובות נאצה, שאלות, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)