לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

בוקר טוב


בוקר טוב :)

עדיין לא הודיעו לי מאלבר אם התקבלתי או לא וזה קצת מלחיץ אותי, אני מאוד מקווה שכן.

חוץ מזה, הורדתי סימס לפלאפון והתחלתי להתמכר לזה חחח יש לי את זה יום אחד וכבר יש לי 5 אנשים בעיר ו-2 מהם נשואים.

אני ממש דואג לקסם (הדתל"שית קיבלה שינוי בכינוי חיוך ) והלוואי שהייתי יכול לעשות יותר ממה שאני יכול עכשיו.

היה אמור להיות לי ראיון עבודה היום ל-012 אבל לא הלכתי, כבר הייתי שם פעם ואני ממש לא אוהב אותם, לא יודע למה קבעתי לשם ראיון שוב.

בכל מקרה אני מקווה שיהיה היום יום מוצלח בעבודה בבית קפה למרות שאני כבר ממש מתחיל לשנוא את העבודה שם ומתייאש רק מלחשוב על זה שאני מגיע לשם עד 12 וחצי בלילה.

לראות את הפרצופים המדוכאים של הבוסים כשאני מגיע לעבודה ועוד בטח יש היום הצגה אז יהיו מלא אנשים....

אתמול גם היתה אמורה להיות לי משמרת אבל ביטלתי בגלל הראיון לאלבר בטענה שאני צריך להיות עם אבא שלי בבית חולים (זה ידוע שאבא שלי לא במצב הכי טוב בלשון המעטה גם בעבודה אז התירוץ עבד) ולמרות שהייתי יכול להגיע באיחור של שעה בערך פשוט לא היה לי חשק או כוח לעשות את זה... מקום מדכא.

אז שיהיה יום טוב ונשתדל להשאר אופטימים :)

 

משום מה ישרא בלוג לא נותן לי להעלות תמונות :/

נכתב על ידי , 29/10/2014 11:57   בקטגוריות יומן, כסף, מקצוע, נעים, פחדים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)