לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

אביר על סוס לבן


אז יום ארוך אבל נגמר.

היה חביב בהחלט חוץ מהעובדה שלא קיבלו אותי לאלבר, אבל לא נורא יש עוד מקומות וגם ככה עוד חודשיים או שלושה אני עולה על מדים.

בעבודה בבית קפה דווקא היה לא רע ואפילו די נחמד.

ראיתי שהפוסט שלי חלומות מופיע בפוסטים החמים וזה בהחלט מחמיא.

 

קסם קסם קסם... כמה שאכפת לי ממך וכמה שצבת לי לשמוע את זה:

"אז מה את עושה עכשיו?"

מנגבת את הדמעות והולכת לישון"

 

הלוואי ויכולתי לעודד אותך קסם, אני באמת לא יודע מה לעשות.

 

אורסולה מקבלת כינוי חדש, קאיוקי (kayuki) שביפנית זה כינוי ל"פרח לבן" ואני חושב שזה ממש יפה.

ולגבי קאיוקי(!), היא מתחילה להשמע הרבה יותר טוב בימים האחרונים ואין לה מושג בכלל כמה זה עושה לי טוב לשמוע אותה ככה.

והיום בכלל היה נשמע כאילו היה לה יום טוב וזה עודד אותי היום אפילו.

הבעיה היא, וזו בעיה גדולה, שאני מתחיל להרגיש כלפיה משהו, שזה ממש לא בסדר מכמה סיבות:

-יש לה חבר

-נפגשנו פעם אחת וגם אז בקושי יצא לנו לדבר כי היו 300 איש מסביב

-היא גרה יחסית רחוק (לא משנה איפה) ולי אין את האמצעים להגיע לשם

-אין לי מה להציע לה בתור בן אדם, אני חסר כל: רכב, כסף, דירה משלי ועוד ועוד

 

יש לי משהו שאני קורא לו "סינדרום האביר על הסוס הלבן", שבעצם אני מנסה לעזור ו"להציל" את כולם גם אם זה מגיע על חשבוני...

בקיצור אני מתסבך את עצמי סתם וצריך להרגיע חח

 

לסיום, תמונה ישנה שצילמתי עוד כשעבדתי באבטחת טיולים ושיר שמתאים ל"אירוע" חח:


 

דני סנדרסון ומזי כהן - זה הכל בשבילך

נכתב על ידי , 30/10/2014 01:34   בקטגוריות אייקון, בלוג צילום, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מוסיקה, מקצוע, נעים, פנאי, צילום, קבוצות צילום, שאלות, תסכול, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)